Od półtora roku użytkownicy Wirtualnej Polski mają dostęp, z głównej strony portalu, do internetowej wersji Panoramy Firm, której właścicielem jest Eniro Polska. Obie firmy wyrażają zadowolenie z efektów współpracy i zamierzają ją kontynuować.
Dzięki współpracy z Eniro, Internauci korzystający z Wirtualnej Polski mogą bezpłatnie korzystać z zasobów lokalnej wyszukiwarki www.pf.pl, która zawiera dane i oferty ponad 1,2 miliona firm.
Na stronie głównej portalu Wirtualna Polska, pod zakładką „Panorama Firm”, umiejscowiono panel, umożliwiający wyszukiwanie firm, produktów i usług w konkretnej lokalizacji. Oprócz wyszukiwania prostego (po firmie, branży, słowie kluczowym w danym mieście, bądź województwie), użytkownicy mogą również skorzystać z opcji wyszukiwania zaawansowanego (według ulicy, powiatu, numeru telefonu). Logo Panoramy Firm, zamieszczone w serwisie WP, ma utrwalić w świadomości Internautów fakt, iż marka Panorama Firm to łatwe, proste i skuteczne wyszukiwanie produktów oraz firm.
Obecność „żółtych stron” w Wirtualnej Polsce jest istotnym elementem strategii Eniro Polska, zakładającej obecność wyszukiwarki Panoramy Firm w największych i najpopularniejszych polskich serwisach internetowych.
„Dobra współpraca pomiędzy naszymi firmami ma również wpływ na systematyczny wzrost używalności www.pf.pl, która w tym czasie wzrosła o 300%, z czego cieszą się nasi reklamodawcy. Z tego m.in. powodu zamierzamy kontynuować współpracę z Wirtualną Polską i nie wykluczamy jej poszerzenia.” – mówi Piotr Dębski, kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Grzegorz Borowski, odpowiedzialny za produkty wyszukiwawcze z Wirtualnej Polski dodaje natomiast: ”Panorama Firm to cenne uzupełnienie oferty wyszukiwawczej Wirtualnej Polski, niezwykle atrakcyjne dla użytkowników, którzy w Sieci poszukują konkretnych informacji o przedsiębiorstwach i usługach. Zamierzamy wykorzystać potencjał bazy PF także w innych miejscach portalu, oferując Internautom szybkie i proste docieranie do danych teleadresowych firm, czy instytucji, związanych z branżą odpowiadającej tematyce danego serwisu.”
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.