Od półtora roku użytkownicy Wirtualnej Polski mają dostęp, z głównej strony portalu, do internetowej wersji Panoramy Firm, której właścicielem jest Eniro Polska. Obie firmy wyrażają zadowolenie z efektów współpracy i zamierzają ją kontynuować.
Dzięki współpracy z Eniro, Internauci korzystający z Wirtualnej Polski mogą bezpłatnie korzystać z zasobów lokalnej wyszukiwarki www.pf.pl, która zawiera dane i oferty ponad 1,2 miliona firm.
Na stronie głównej portalu Wirtualna Polska, pod zakładką „Panorama Firm”, umiejscowiono panel, umożliwiający wyszukiwanie firm, produktów i usług w konkretnej lokalizacji. Oprócz wyszukiwania prostego (po firmie, branży, słowie kluczowym w danym mieście, bądź województwie), użytkownicy mogą również skorzystać z opcji wyszukiwania zaawansowanego (według ulicy, powiatu, numeru telefonu). Logo Panoramy Firm, zamieszczone w serwisie WP, ma utrwalić w świadomości Internautów fakt, iż marka Panorama Firm to łatwe, proste i skuteczne wyszukiwanie produktów oraz firm.
Obecność „żółtych stron” w Wirtualnej Polsce jest istotnym elementem strategii Eniro Polska, zakładającej obecność wyszukiwarki Panoramy Firm w największych i najpopularniejszych polskich serwisach internetowych.
„Dobra współpraca pomiędzy naszymi firmami ma również wpływ na systematyczny wzrost używalności www.pf.pl, która w tym czasie wzrosła o 300%, z czego cieszą się nasi reklamodawcy. Z tego m.in. powodu zamierzamy kontynuować współpracę z Wirtualną Polską i nie wykluczamy jej poszerzenia.” – mówi Piotr Dębski, kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Grzegorz Borowski, odpowiedzialny za produkty wyszukiwawcze z Wirtualnej Polski dodaje natomiast: ”Panorama Firm to cenne uzupełnienie oferty wyszukiwawczej Wirtualnej Polski, niezwykle atrakcyjne dla użytkowników, którzy w Sieci poszukują konkretnych informacji o przedsiębiorstwach i usługach. Zamierzamy wykorzystać potencjał bazy PF także w innych miejscach portalu, oferując Internautom szybkie i proste docieranie do danych teleadresowych firm, czy instytucji, związanych z branżą odpowiadającej tematyce danego serwisu.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.