Piotr Janczewski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Jako Kierownik Działu Badań Marketingowych będzie odpowiadał za integrację segmentu badań marketingowych i analityki internetowej.
Piotr Janczewski objął w marcu stanowisko Kierownika Działu Badań Marketingowych w agencji Web Search Factory Polska. To nowo utworzone stanowisko w dynamicznie rozwijającym się dziale badawczym agencji.
Piotr Janczewski od ponad siedmiu lat jest związany z branżą badawczą. Pracował m. in. w GUS, MillwardBrown SMG-KRC, TNS OBOP, Gemius SA, a ostatnio w 4P Research Mix, gdzie odpowiadał za obszar badań CAWI (m.in. za wdrożenie metodologii badań internetowych i realizację wszystkich badań tego typu). Realizował projekty dla firm z branży FMCG, e-commerce, telecom. Specjalizuje się w badaniach online, w szczególności w projektach o zasięgu międzynarodowym. Absolwent Metod Ilościowych SGH.
Jako Kierownik ds. Badań w Web Search Factory Polska, Piotr będzie odpowiadał za rozwój i integrację badań tradycyjnych, CAWI oraz analityki internetowej, a także za realizację projektów strategicznych w tych obszarach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.