8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.
Polskapresse pierwsze udziały w serwisie Gruper.pl (10 proc.) objęła we wrześniu 2010 roku, kiedy portal miał nieco ponad 120 tys. użytkowników. Po ponad roku, Gruper.pl zajmuje stabilną drugą pozycję na polskim rynku zakupów grupowych, z prawie 1,5 mln użytkowników miesięcznie.
– Popularność i wyniki serwisu Gruper.pl potwierdzają trafność naszej zeszłorocznej decyzji – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse – Zwiększyliśmy nasze zaangażowanie w spółce, gdyż widzimy duży potencjał rozwojowy tego segmentu biznesu na rynkach lokalnych i regionalnych.
Zwiększenie udziałów Polskapresse jest związane z dalszymi planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji w regionach Polski. Gruper.pl i Polskapresse współpracują przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.