Z początkiem marca 2010 stanowisko Dyrektora Zarządzającego firmy AZ.pl objął Szymon Nieradka. Do jego głównych zadań należeć będzie budowanie strategii i wizerunku firmy.
Nowo mianowany dyrektor zarządzający odpowiedzialny będzie za rozwój firmy, jej strategię i wizerunek. Zajmować będzie się również komunikacją marketingową, prowadzeniem działań zmierzających do rozwoju Az.pl na rynku usług domenowych i hostingowych oraz poprawy rentowności spółki.
„Cieszę się, że będę mógł pracować z zespołem, który zbudował i ugruntował pozycję AZ.pl na rynku rejestracji domen. W najbliższej przyszłości czeka nas wprowadzenie nowych usług do oferty firmy oraz intensywna walka na rynku hostingowym, gdzie chcemy zaprezentować ciekawą ofertę dla osób prywatnych i małego biznesu.” – powiedział Szymon Nieradka
Po tej nominacji zarząd firmy Az.pl składa się z właścicieli: Alberta Jerki i Andrzeja Kostrzewy oraz dwóch dyrektorów: Anny Kur oraz Szymona Nieradki.
Szymon Nieradka swoje doświadczenie zdobywał pracując na stanowisku Kierownika Biura Informatyki i Telekomunikacji w Stoczni Szczecińskiej Nowej. Pełnił następnie funkcje kierownicze w obszarze produkcji i sprzedaży w firmie BLStream, zajmując ostatnio stanowisko dyrektora obszaru Sales and Business Development.
Jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych oraz Politechniki Szczecińskiej. Zapalony windsurfer i motocyklista, który wolne chwile lubi spędzać grając na pianinie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.