14 kwietnia rusza kolejna, VI edycja konkursu stażowego agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA\Polska „TEQUILA\ dla najlepszych”. Autorzy najlepszych prac wyłonionych w finale konkursu otrzymają płatne, miesięczne staże w agencji w działach: strategii, kreacji i obsługi klienta. Działania komunikujące konkurs prowadzone będą na uczelniach wyższych w Poznaniu i w Warszawie.
– W kolejnej edycji Konkursu szukamy indywidualności z pasją do marketingu, którzy jednak będą potrafili się odnaleźć w pracy zespołowej. Stawiamy na najbardziej szalone kreatywne pomysły, oparte jednak na solidnych założeniach biznesowych. Obserwując dokonania laureatów z poprzednich lat możemy śmiało twierdzić , że ten konkurs to drzwi do kariery na rynku komunikacji marketingowej. – mówi Arkadiusz Piechocki, Managing Partner Tequila\Polska.
Konkurs „TEQUILA\ dla najlepszych” składa się z 2 etapów i potrwa od 14 kwietnia do 30 maja. Mogą w nim wystartować studenci 3, 4 i 5 roku uczelni ekonomicznych, artystycznych i humanistycznych, a także zeszłoroczni absolwenci. Na zwycięzców czeka miesięczny staż w Dziale Strategii, Obsługi Klienta lub Kreacji w warszawskim lub poznańskim biurze agencji TEQUILA\Polska. Doświadczenia z poprzednich lat pokazują, że dla wielu osób udział w konkursie to początek kariery w branży marketingowej. Z 10 laureatów zeszłorocznej edycji, 3 osoby zostały na stałe zatrudnione w agencji.
W pierwszym etapie uczestnicy mają za zadanie rozwiązanie case study, który należy przesłać w terminie do 6 maja 2009r. na adres [email protected]. Następnie wybrani uczestnicy zaproszeni zostaną na osobiste prezentacje swoich prac. Informacje o konkursie będą dostępne na stronie internetowej www.tequiladlanajlepszych.pl. Dodatkowo zainteresowani będą mogli zadać pytania organizatorom w trakcie chatu on – line.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.