Testy A/B Okazje.info [case study]

Jak testy A/B mogą wpłynąć na efektywność zakupów? Czy wykorzystanie układu „kafelkowego” zwiększa konwersję? Okazje.info przygotowało raport z testów. Autorem opracowania jest Bartłomiej Dymecki.

Na postawione pytanie „Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce?” można odpowiedzieć „poprzez wykorzystanie testów A/B”. W przypadku Okazje.info kluczowym wskaźnikiem jest współczynnik konwersji, którego zwiększenie wprost wpływa na przychody spółki. Jaka jest jednak specyfika serwisów eCommerce? W raporcie czytamy:

Zrzut ekranu 2014-06-03 o 11.24.47Jeśli serwis e-commerce’owy ma rozbudowaną strukturę, warto opracować autorski mechanizm testów. Taki cel postawiła sobie Grupa Okazje, myśląc o wersji dla swojej porównywarki cen. Było to o tyle istotne, że ze względu na wprowadzenie dodatkowego systemu wydłużyłby się czas ładowania strony. Ponadto zastosowanie własnej technologii znacznie ułatwiło przeprowadzenie integracji z systemami wewnętrznymi.

W raporcie znajdziemy również odpowiedź na pytanie czy bardziej efektywny okazał się układ „paskowy” czy modne w ostatnim okresie „kafle”.

Raport „Testy A/B dla serwisu internetowego” można pobrać z naszych stron.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top