Testy A/B Okazje.info [case study]

Jak testy A/B mogą wpłynąć na efektywność zakupów? Czy wykorzystanie układu “kafelkowego” zwiększa konwersję? Okazje.info przygotowało raport z testów. Autorem opracowania jest Bartłomiej Dymecki.

Na postawione pytanie „Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce?” można odpowiedzieć “poprzez wykorzystanie testów A/B”. W przypadku Okazje.info kluczowym wskaźnikiem jest współczynnik konwersji, którego zwiększenie wprost wpływa na przychody spółki. Jaka jest jednak specyfika serwisów eCommerce? W raporcie czytamy:

Zrzut ekranu 2014-06-03 o 11.24.47Jeśli serwis e-commerce’owy ma rozbudowaną strukturę, warto opracować autorski mechanizm testów. Taki cel postawiła sobie Grupa Okazje, myśląc o wersji dla swojej porównywarki cen. Było to o tyle istotne, że ze względu na wprowadzenie dodatkowego systemu wydłużyłby się czas ładowania strony. Ponadto zastosowanie własnej technologii znacznie ułatwiło przeprowadzenie integracji z systemami wewnętrznymi.

W raporcie znajdziemy również odpowiedź na pytanie czy bardziej efektywny okazał się układ „paskowy” czy modne w ostatnim okresie „kafle”.

Raport “Testy A/B dla serwisu internetowego” można pobrać z naszych stron.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry