TikTok, platforma krótkich filmów wideo, otwiera swoje biuro w Polsce, które odpowiedzialne będzie nie tylko za rozwój lokalnego rynku, ale także kluczowych rynków w Europie Centralnej, w tym Rumunii, Węgier i Czech. W pierwszej połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.
Głównym zadaniem warszawskiego zespołu będzie wspieranie firm w rozwoju ich obecności marketingowej na TikToku oraz budowanie świadomości platformy w regionie. Za biznes TikToka w tej części Europy odpowiada Sylwia Chada, która objęła stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym – powiedziała Sylwia Chada.
TikTok to najbardziej dynamicznie rozwijająca się i najchętniej pobierana aplikacja na świecie w minionym roku według Apptopia. Platforma zarejestrowała 100 milionów aktywnych kont w Europie. TikTok znalazł się w rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2020 w pierwszej setce najbardziej wartościowych marek na świecie i w pierwszej dziesiątce, w kategorii rozrywka.
W Polsce TikTok został przyjęty z wielkim entuzjazmem, a w ubiegłym roku odnotowaliśmy wzrost liczby naszych użytkowników o kilkadziesiąt procent. W 2020 roku zrealizowanych zostało ponad 600 kampanii dla największych marek w regionie, takich jak Lidl, McDonald, Hortex, mBank, L’Oréal czy Samsung. Jestem pewna, że już wkrótce do grona naszych partnerów dołączy jeszcze więcej polskich i międzynarodowych marek – dodaje Sylwia Chada.
W pierwszej połowie 2021 roku firma, która obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników o specjalistów z obszarów nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.