Timelo.pl – wirtualna galeria handlowa

Opublikowano: 20 czerwca 2012. Kategoria: Startupy. Tagi: , ,

Twórcy Timelo obiecują: w jednym miejscu zrobisz zakupy, kupisz kwiaty i oddasz rzeczy do prania. Czy użytkownikom spodoba się taka wirtualna galeria handlowa?

Timelo to pierwszy taki serwis, dzięki któremu w jednym miejscu i w jednym czasie zrobisz zakupy, zlecisz pranie, zarezerwujesz korty i skorzystasz z wielu innych ciekawych usług. Ponadto, Twoje zamówienia zostaną połączone, dzięki czemu w wygodny sposób za wszystkie zlecenia dokonujesz tylko jednej płatności. Dostosowane do indywidualnych potrzeb funkcjonalności serwisu, w łatwy i szybki sposób pozwolą pozbyć się obowiązków angażujących Ciebie i Twój cenny czas – taką obietnicę znaleźć można na stronie opisywanego projektu.

Timelo.pl – wirtualna galeria handlowa 1

Timelo tworzony jest przez cztery osoby współpracujące z zewnętrzną firmą informatyczną (Ideazone). Projekt jest zamknięty, tzn. dostęp do niego mogą uzyskać osoby zarejestrowane i korzystające z pakietów lub darmowego okresu próbnego. O Timelo rozmawiamy z Patrycją Wiaterską.

Obecnie trwa pilotaż serwisu i usługi w jednym z wiodących banków oraz trwają prace na wdrożeniem usługi w kilku kolejnych korporacjach. Równolegle, bierzemy też udział w przetargach na zaoferowanie usługi concierge w warszawskich apartamentowcach – informują nas twórcy.

Serwis powstał w wyniku projektu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka POIG 8.1.

W Timelo dostępne są, obok bezpłatnego, 15-dniowego okresu próbnego, trzy pakiety abonamentowe. Pakiet Primo (37 zł za miesiąc) daje dostęp do następujących usług: biomarket, rezerwacje, asystent podróży, alkohole świata, prezenty, kosmetyki naturalne, perfumeria, kurier, zdrowe posiłki. Pakiet Komfort (57 zł) to dodatkowo usługi dla ciebie i domu oraz supermarket. Najdroższy (67 zł) Pakiet Optimum daje dostęp do kwiaciarni, pralni oraz szewca.

Co ma, zdaniem twórców, wyróżniać Timelo? Przede wszystkim obecność wielu sklepów i usługodawców na jednej platformie, z zapewnieniem użytkownikom modelu jednego koszyka, jednej płatności i jednej dostawy bezpośrednio do miejsca pracy, domu czy punktu obsługi klientów. Poza tym twórcy wskazują na model subskrypcji, w ramach którego oferują nielimitowaną możliwość robienia zakupów bez żadnych kosztów dostawy i bez minimalnej wartości zamówienia.

Timelo.pl – wirtualna galeria handlowa 2

Model biznesowy serwisu oparty jest na trzech źródłach. Pierwszym z nich jest abonament za pakiet dostępu, w ramach którego użytkownicy mają możliwość składania nielimitowanych zamówień bez kosztów dostawy i bez minimalnej wartości zamówienia. Drugie źródło to prowizja od sprzedanych za pomocą platformy produktów. Trzecim zaś ma być reklama produktów oferowanych w Timelo oraz innych reklamodawców.

Użytkownikom, którzy korzystają z serwisu dłużej niż 90 dni, twórcy oferują 10-proc. rabat na przedłużanie i zwiększanie wybranych pakietów.

To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.

Dawid ZarazińskiTimelo.pl – wirtualna galeria handlowa

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.