Uruchomiona została pierwsza anglojęzyczna wersja serwisu internetowego szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Stronę www.tissot.ch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, która wygrała międzynarodowy przetarg na całościową obsługę marki w Internecie.
Pierwszy z dziewięciu językowych serwisów jest dedykowany klientom z Europy, Stanów Zjednoczonych i Australii. Oprócz informacji o ponad 900 produktach marki Tissot, kilkunastu tysiącach salonach sprzedaży i punktach serwisowych internauta znajdzie również na stronie Kalendarze imprez sportowych, w które zaangażowany jest Tissot, zgodnie z ideą „Official Timekeeper”. Ponieważ firma promowana jest w poszczególnych krajach przez swoich ambasadorów – sportowców i aktorów – dlatego na stronie www.tissot.ch na fanów czeka również wiele nagrań i wywiadów z gwiazdami: Michaelem Owenem, Nickim Haydenem, Barbie Xu i Danicką Patrick.
Stworzony przez agencję OS3 multimedia zaawansowany technologicznie serwis jest połączeniem kilku technologii, począwszy od animacji, przez grafikę trójwymiarową produktów wykonaną w środowisku graficznym Holomatix, kończąc na profesjonalnym wideo. Tylko dzięki zastosowaniu dynamicznego powiązania serwisu z bazami danych internauta natychmiast otrzymuje żądaną informację o interesującym go produkcie, najbliższym salonie sprzedaży lub punkcie serwisowym.
– Ta strona to dopiero początek pracy. Teraz przystępujemy do przygotowania kolejnych części projektu, czyli dostosowania serwisu do specyfiki pozostałych rynków zagranicznych oraz do strategii, którą Tissot na nich realizuje. W tym celu będziemy bezpośrednio pracować z lokalnymi oddziałami Firmy na świecie – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.