Uruchomiona została pierwsza anglojęzyczna wersja serwisu internetowego szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Stronę www.tissot.ch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, która wygrała międzynarodowy przetarg na całościową obsługę marki w Internecie.
Pierwszy z dziewięciu językowych serwisów jest dedykowany klientom z Europy, Stanów Zjednoczonych i Australii. Oprócz informacji o ponad 900 produktach marki Tissot, kilkunastu tysiącach salonach sprzedaży i punktach serwisowych internauta znajdzie również na stronie Kalendarze imprez sportowych, w które zaangażowany jest Tissot, zgodnie z ideą „Official Timekeeper”. Ponieważ firma promowana jest w poszczególnych krajach przez swoich ambasadorów – sportowców i aktorów – dlatego na stronie www.tissot.ch na fanów czeka również wiele nagrań i wywiadów z gwiazdami: Michaelem Owenem, Nickim Haydenem, Barbie Xu i Danicką Patrick.
Stworzony przez agencję OS3 multimedia zaawansowany technologicznie serwis jest połączeniem kilku technologii, począwszy od animacji, przez grafikę trójwymiarową produktów wykonaną w środowisku graficznym Holomatix, kończąc na profesjonalnym wideo. Tylko dzięki zastosowaniu dynamicznego powiązania serwisu z bazami danych internauta natychmiast otrzymuje żądaną informację o interesującym go produkcie, najbliższym salonie sprzedaży lub punkcie serwisowym.
– Ta strona to dopiero początek pracy. Teraz przystępujemy do przygotowania kolejnych części projektu, czyli dostosowania serwisu do specyfiki pozostałych rynków zagranicznych oraz do strategii, którą Tissot na nich realizuje. W tym celu będziemy bezpośrednio pracować z lokalnymi oddziałami Firmy na świecie – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.