Tissot już w Internecie

Opublikowano: 18 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Uruchomiona została pierwsza anglojęzyczna wersja serwisu internetowego szwajcarskiej marki zegarków Tissot. Stronę www.tissot.ch przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia, która wygrała międzynarodowy przetarg na całościową obsługę marki w Internecie.
Pierwszy z dziewięciu językowych serwisów jest dedykowany klientom z Europy, Stanów Zjednoczonych i Australii. Oprócz informacji o ponad 900 produktach marki Tissot, kilkunastu tysiącach salonach sprzedaży i punktach serwisowych internauta znajdzie również na stronie Kalendarze imprez sportowych, w które zaangażowany jest Tissot, zgodnie z ideą „Official Timekeeper”. Ponieważ firma promowana jest w poszczególnych krajach przez swoich ambasadorów – sportowców i aktorów – dlatego na stronie www.tissot.ch na fanów czeka również wiele nagrań i wywiadów z gwiazdami: Michaelem Owenem, Nickim Haydenem, Barbie Xu i Danicką Patrick.

Stworzony przez agencję OS3 multimedia zaawansowany technologicznie serwis jest połączeniem kilku technologii, począwszy od animacji, przez grafikę trójwymiarową produktów wykonaną w środowisku graficznym Holomatix, kończąc na profesjonalnym wideo. Tylko dzięki zastosowaniu dynamicznego powiązania serwisu z bazami danych internauta natychmiast otrzymuje żądaną informację o interesującym go produkcie, najbliższym salonie sprzedaży lub punkcie serwisowym.

– Ta strona to dopiero początek pracy. Teraz przystępujemy do przygotowania kolejnych części projektu, czyli dostosowania serwisu do specyfiki pozostałych rynków zagranicznych oraz do strategii, którą Tissot na nich realizuje. W tym celu będziemy bezpośrednio pracować z lokalnymi oddziałami Firmy na świecie – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Sylwester KozakTissot już w Internecie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.