TNS OBOP i SMB: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

Opublikowano: 27 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego – standardu badawczego dla rynku marketingu bezpośredniego.

Raporty z badań kierowane są do wszystkich firm wykorzystujących w swoich działaniach narzędzia marketingu bezpośredniego. II edycja badań na temat marketingu bezpośredniego została rozszerzona i wzbogacona merytorycznie. Badania realizowane w firmach zostały uzupełnione o monitoring opinii polskich konsumentów.

Pakiet badawczy „PBMB 2003” składa się z trzech elementów pozwalających opisać marketing bezpośredni w firmach, ocenić jego sytuację i perspektywy oraz zachowania konsumentów podejmowane pod wpływem tej formy marketingu.

ˇ Badanie faktycznych i potencjalnych odbiorców indywidualnych marketingu bezpośredniego.
ˇ Badanie efektywności narzędzi marketingu bezpośredniego w polskich firmach.
ˇ Badanie jakościowe: Marketing bezpośredni w polskich firmach w ocenie ekspertów.

http://www.tns-global.pl
http://www.smb.pl

Sylwester KozakTNS OBOP i SMB: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.