TNS OBOP i SMB: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego – standardu badawczego dla rynku marketingu bezpośredniego.

Raporty z badań kierowane są do wszystkich firm wykorzystujących w swoich działaniach narzędzia marketingu bezpośredniego. II edycja badań na temat marketingu bezpośredniego została rozszerzona i wzbogacona merytorycznie. Badania realizowane w firmach zostały uzupełnione o monitoring opinii polskich konsumentów.

Pakiet badawczy „PBMB 2003” składa się z trzech elementów pozwalających opisać marketing bezpośredni w firmach, ocenić jego sytuację i perspektywy oraz zachowania konsumentów podejmowane pod wpływem tej formy marketingu.

ˇ Badanie faktycznych i potencjalnych odbiorców indywidualnych marketingu bezpośredniego.
ˇ Badanie efektywności narzędzi marketingu bezpośredniego w polskich firmach.
ˇ Badanie jakościowe: Marketing bezpośredni w polskich firmach w ocenie ekspertów.

http://www.tns-global.pl
http://www.smb.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top