TNS OBOP i SMB: Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego

TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego – standardu badawczego dla rynku marketingu bezpośredniego.

Raporty z badań kierowane są do wszystkich firm wykorzystujących w swoich działaniach narzędzia marketingu bezpośredniego. II edycja badań na temat marketingu bezpośredniego została rozszerzona i wzbogacona merytorycznie. Badania realizowane w firmach zostały uzupełnione o monitoring opinii polskich konsumentów.

Pakiet badawczy „PBMB 2003” składa się z trzech elementów pozwalających opisać marketing bezpośredni w firmach, ocenić jego sytuację i perspektywy oraz zachowania konsumentów podejmowane pod wpływem tej formy marketingu.

ˇ Badanie faktycznych i potencjalnych odbiorców indywidualnych marketingu bezpośredniego.
ˇ Badanie efektywności narzędzi marketingu bezpośredniego w polskich firmach.
ˇ Badanie jakościowe: Marketing bezpośredni w polskich firmach w ocenie ekspertów.

http://www.tns-global.pl
http://www.smb.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

26.03.2025 - 27.03.2025 IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top