TNS OBOP wraz z SMB (Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego) rozpoczął sprzedaż Polskich Badań Marketingu Bezpośredniego – standardu badawczego dla rynku marketingu bezpośredniego.
Raporty z badań kierowane są do wszystkich firm wykorzystujących w swoich działaniach narzędzia marketingu bezpośredniego. II edycja badań na temat marketingu bezpośredniego została rozszerzona i wzbogacona merytorycznie. Badania realizowane w firmach zostały uzupełnione o monitoring opinii polskich konsumentów.
Pakiet badawczy „PBMB 2003” składa się z trzech elementów pozwalających opisać marketing bezpośredni w firmach, ocenić jego sytuację i perspektywy oraz zachowania konsumentów podejmowane pod wpływem tej formy marketingu.
ˇ Badanie faktycznych i potencjalnych odbiorców indywidualnych marketingu bezpośredniego.
ˇ Badanie efektywności narzędzi marketingu bezpośredniego w polskich firmach.
ˇ Badanie jakościowe: Marketing bezpośredni w polskich firmach w ocenie ekspertów.
http://www.tns-global.pl
http://www.smb.pl
Wpisy promowane
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!