TOK FM online w portalu Gazeta.pl

Opublikowano: 21 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

W portalu Gazeta.pl został uruchomiony moduł umożliwiający słuchanie online radia TOK FM. Od teraz pierwszej polskiej stacji formatu news/talk można słuchać w każdym miejscu na świecie.

Słuchanie radia TOK FM przez internet jest możliwe po zainstalowaniu programu WinAmp lub RealAudio. Jakość i płynność odbioru zależy od przepustowości i prędkości łącza, z jakiego korzysta internauta.

Osoby pozbawione szybkich łącz lub niemogące z przyczyn technicznych słuchać audycji online mogą korzystać z zasobów radia przez strony internetowe serwisu TOK FM. Serwis wyróżnia się unikalną w rodzimym internecie funkcjonalnością – zintegrowaniem radia z internetem poprzez automatyczny, tekstowy zapis informacyjnych audycji radiowych wraz z dźwiękami.

Struktura oraz nawigacja serwisu umożliwiają szybkie dotarcie do najważniejszych newsów, zapisów wywiadów oraz wybranych nagrań w MP3.

Serwis radia TOK FM jest zintegrowany z portalem Gazeta.pl i korzysta z jego zasobów. Słuchacze TOK FM mogą prowadzić dyskusje oraz komentować tematy poruszane w audycjach na specjalnym Forum. Do swojej dyspozycji mają także Czat. Natomiast informacje oraz dźwięki z audycji radia TOK FM wzbogacają serwis Wiadomości portalu Gazeta.pl.

Portal Gazeta.pl tworzy i prowadzi serwisy internetowe dla mediów Agory. Dotychczas na portalu Gazeta.pl oprócz radia TOK FM powstały m.in. wortale i serwisy: bezpłatnego dziennika Metro, miesięczników: Avanti, Poradnik Domowy, Dziecko, Auto+, Wiedza i Życie, Kuchnia, Świat Motocykli oraz kilkanaście mniejszych serwisów czasopism. Na stronach portalu Gazeta.pl znajduje się również serwis Gazety Wyborczej online.

http://www.tokfm.com.pl

Sylwester KozakTOK FM online w portalu Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.