Tomasz Moroz – Wiceprezes Zarządu, założyciel i jeden z akcjonariuszy Spółki – obejmie od nowego roku stanowisko Prezesa Zarządu. Nowy szef Travelplanet.pl został uznany za jednego z dziesięciu najlepszych polskich przedsiębiorców w 2005 roku, w rankingu 'Przedsiębiorca Roku’ firmy Ernst&Young. Pełniący do tej pory funkcję Prezesa Zarządu Piotr Multan, zastąpi Tomasza Czechowicza Prezesa Zarządu MCI Management SA na stanowisku Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki.
Tomasz Moroz jest jednym z głównych inicjatorów projektu, który w ciągu 5 lat, przy wsparciu finansowym funduszu MCI Management SA przerodził się w notowane na giełdzie jedno z największych polskich internetowe biuro podróży, o wartości 40 mln zł i dynamice wzrostu rzędu 200% rocznie.
W Travelplanet.pl, od początku jej istnienia, zajmował się tworzeniem strategii spółki, planowaniem rozwoju przedsięwzięć biznesowych, zarządzaniem sprzedażą i marketingiem oraz relacjami inwestorskimi.
'Wchodzimy w nowy etap rozwoju, który wymaga rozszerzenia dotychczasowej strategii firmy. Chcemy utrzymać dynamiczny wzrost, ale również – będąc już spółką publiczną – skoncentrować się bardziej na generowaniu większego zysku dla naszych akcjonariuszy’ – ocenia Tomasz Moroz. – 'Nasze główne priorytety to utrzymanie szybkiego wzrostu, wyższe wyniki finansowe, konsolidacja rynku e-turystyki i dynamiczna rozbudowa punktów obsługi klienta.’
Od Nowego Roku ulegnie zmianie także skład Rady Nadzorczej Spółki. Stanowisko Przewodniczącego Rady Nadzorczej obejmie dotychczasowy Prezes Travelplanet.pl – Piotr Multan, przejmując tę funkcję od Tomasza Czechowicza – Prezesa MCI Management. S.A. Do Rady Nadzorczej wejdzie też Krzysztof Wachowski, który w 2004 roku dołączył do Spółki jako Dyrektor Finansowy, aby ją wesprzeć w przygotowaniu prospektu emisyjnego i wprowadzeniu na GPW. Zastąpi go Anna Chryplewicz, do tej pory Główna Księgowa Travelplanet.pl.
'Zmiany we władzach podyktowane są przede wszystkim chęcią jak najlepszego wykorzystania naszych umiejętności w różnych obszarach zarządzania firmą.’ – ocenia Tomasz Moroz. – 'Travelplanet.pl wyszła już z etapu start-up’u, jest spółką o stabilnej rynkowej pozycji. Ten fakt docenia również nasz główny akcjonariusz – MCI Management.’ Nasz fundusz przez 5 lat w efektywny sposób wspierał rozwój kompetencji członków Zarządu Travelplanet.pl. W tym okresie spółka przeszła z powodzeniem przez wszystkie fazy budowy przedsięwzięcia typu start-up i przeprowadziła z sukcesem procesy preIPO oraz IPO. Jestem przekonany że nowe role dotychczasowych członków zarządu efektywnie wpłyną na dynamiczny rozwój spółki. Travelplanet.pl osiągnęła już ten etap rozwoju, na którym nie potrzebuje już naszej kontroli i doradztwa w takim zakresie, jak wcześniej. Może jednak liczyć na nasze wsparcie, jako głównego akcjonariusza – powiedział Tomasz Czechowicz Prezes Zarządu MCI Management SA.
Travelplanet.pl osiągnęła na koniec III kwartału 12 mln zł przychodów ze sprzedaży i 10 tys. zł zysku netto. Podwyższona prognoza na 2005 rok przewiduje przychody Spółki na poziomie 15,5 mln zł oraz wynik netto w wysokości 25 tys. zł. Od czerwca 2005 roku spółka otworzyła 4 Punkty Obsługi Klienta – w styczniu zostanie uruchomiony kolejny POK.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.