Tour de Pologne oficjalnie w INTERIA.PL

Opublikowano: 8 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

INTERIA.PL uruchomiła oficjalny serwis 62. edycji wyścigu Tour de Pologne. Od poniedziałku, 12 września br. będą w nim dostępne relacje 'na żywo' z przebiegu tej największej imprezy kolarskiej w Polsce.

Dzięki współpracy INTERIA.PL z iTVP kibice kolarstwa będą mogli w serwisie obejrzeć transmisję antenową z każdego etapu wyścigu lub dodatkowy przekaz z kamer umieszczonych na motocyklach i helikopterze. Obie transmisje będą się rozpoczynać o g. 14.00. Prezentowany materiał wideo zostanie wzbogacony o komentarz dziennikarzy Telewizji Polskiej.

Oficjalny serwis Tour de Pologne zawiera bieżące informacje prasowe, zarówno agencyjne, jak i autorstwa korespondentów INTERIA.PL. Relacje dziennikarzy portalu zapewnią użytkownikom serwisu stały dostęp do najświeższych wiadomości o wyścigu, uzupełnionych o galerię zdjęć. Już teraz w serwisie dostępne są informacje o trasie 62. Tour de Pologne, przygotowaniach do imprezy, jej uczestnikach i organizatorach.

– Bardzo się cieszę ze współpracy z INTERIA.PL. Mam nadzieję, że prowadzony przez portal oficjalny serwis Tour de Pologne stanie się pierwszym źródłem informacji o wyścigu, zwłaszcza dla ludzi młodych i aktywnych zawodowo, którzy nie mają możliwości oglądania relacji z jego przebiegu w telewizji czy czytania informacji w prasie – powiedział Czesław Lang, dyrektor Tour de Pologne.

INTERIA.PL jest patronem jednej z klasyfikacji Tour de Pologne. Najlepszy w klasyfikacji generalnej kolarz debiutujący w wyścigu otrzyma w Karpaczu specjalną nagrodę portalu.

Tour de Pologne to najbardziej prestiżowa polska impreza sportowa. Jest organizowana od 1928 roku i zalicza się do klasyfikacji Pro Tour, podobnie jak Tour de France, Giro d’Italia i Vuelta a Espana.

http://tourdepologne.interia.pl/

Sylwester KozakTour de Pologne oficjalnie w INTERIA.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.