Z badania TNS Telecoms Index B2B zrealizowanego w marcu br. wynika, że wśród operatorów telefonii stacjonarnej Telekomunikacja Polska odbierana jest przez klientów biznesowych jako operator najbardziej prestiżowy, ale zarazem najmniej rozumiejący swoich odbiorców.
Porównanie średnich ocen pokazuje, że wizerunek największego operatora na rynku – Telekomunikacji Polskiej – istotnie różni się od wizerunku pozostałych operatorów, otrzymał on bowiem najbardziej skrajne oceny. Pod względem stabilności, szerokiego zakresu usług, nowych technologii i prestiżu TP uzyskała najwyższe wyniki wśród firm obecnych na rynku.
Wizerunek Netii i Dialogu jest bardzo podobny. Różnice między nimi są istotne tylko w przypadku prestiżu i biurokracji, obie na korzyść Netii. Poza tym, Netia postrzegana jest jako operator, który w największym stopniu oferuje doradztwo i pomoc przy wyborze taryf i usług. Netia i Dialog zostały ocenione jako dostawcy najlepiej rozumiejący swoich klientów. Netia okazała się również najmniej biurokratycznym operatorem.
Z kolei dużo gorzej od konkurencji TP wypadła w kategoriach: biurokracja, elastyczność oraz rozumienie klientów.
Bardzo zbliżone są również profile NOM-u i Tele2. NOM najbardziej kojarzony jest z elastycznością i wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom klientów. Elastyczność jest również cechą Tele2 – operatora, opisywanego poza tym przez minimum formalności i brak biurokracji. Oceny Netii są wyższe od ocen NOM-u i Tele2 we wszystkich kategoriach.
Kolejne fale badania TNS Telecoms Index B2B pozwolą ocenić, jaki wpływ będą miały działania marketingowe operatorów (np. ostatnia zmiana logo TP) na ich wizerunek wśród klientów biznesowych.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!