Travel 2.0 – e-marketing w turystyce

Opublikowano: 3 października 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

W dniach 19-20 października do Poznania przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci wezmą udział w konferencji marketingowej Travel 2.0, która odbędzie się podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon 2011. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.

Travel 2.0 - e-marketing w turystyce 1Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą także, jak skutecznie wykorzystywać  społeczności internetowe w komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży, miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji.

Organizatorzy wydarzenia stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych.

Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 – dodała Anna Myślak, dyrektor targów Tour Salon.

Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy  turystyczne 2011 roku.

Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.

Program konferencji

19 października 2011

  • Konferencja marketingowa Travel 2.0
  • Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki

20 października 2011

Warsztaty marketingowe:

  • 1 ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z e-mail marketingu.
  • 2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? – warsztaty z social media i facebook marketingu.
  • 3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Dawid ZarazińskiTravel 2.0 – e-marketing w turystyce

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.