W dniach 19-20 października do Poznania przyjadą praktycy, by dzielić się doświadczeniem i wiedzą z zakresu e-marketingu z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Eksperci wezmą udział w konferencji marketingowej Travel 2.0, która odbędzie się podczas największych w Polsce targów turystycznych Tour Salon 2011. Wśród prelegentów znajdą się specjaliści od SEO i pozycjonowania, e-mail marketingu, mediów społecznościowych, użyteczności i funkcjonalności serwisów internetowych.
Podczas konferencji Travel 2.0 zaprezentowane zostaną najnowsze badania e-marketingowe, pokazane zostaną przykłady efektywnych kampanii marketingowych w branży travel, eksperci opowiedzą także, jak skutecznie wykorzystywać społeczności internetowe w komunikacji marketingowej obiektu noclegowego, biura podróży, miejscowości turystycznej – powiedział Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl, współorganizator konferencji.
Organizatorzy wydarzenia stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla obiektów noclegowych, biur podróży i firm turystycznych.
Mamy nadzieję, że konferencja Travel 2.0 stanie się ważnym wydarzeniem dla osób zainteresowanych innowacjami w e-turystyce i wpisze się na stałe w kalendarz obowiązkowych spotkań branżowych podczas targów Tour Salon / Invest Hotel 2011 – dodała Anna Myślak, dyrektor targów Tour Salon.
Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy turystyczne 2011 roku.
Szczegółowe informacje na temat konferencji można znaleźć na specjalnej stronie konferencyjnej Travel20.pl.
Program konferencji
19 października 2011
- Konferencja marketingowa Travel 2.0
- Uroczyste ogłoszenie wyników Przeglądu Dobra Strona Turystyki
20 października 2011
Warsztaty marketingowe:
- 1 ścieżka: Jak wykorzystać e-mail marketing – najpotężniejszy kanał marketingowy – w działaniach branży hotelowo-turystycznej? – warsztaty z e-mail marketingu.
- 2 ścieżka: Jak sprzedać realne emocje w wirtualnym świecie, czyli turystyka w mediach społecznościowych? – warsztaty z social media i facebook marketingu.
- 3 ścieżka: Jak wykorzystać potencjał Google w branży turystycznej? – warsztaty z podstaw SEO i pozycjonowania.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.