W Katowicach spotkają się praktycy, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 6 września, w klubie Colors of music, który mieści się w katowickim Spodku, rusza kolejna, 9. edycja spotkania TravelCamp.
TravelCamp służyć ma przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, marketerów. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka. Warunkiem udziału w wydarzeniu jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl.
Podczas katowickiej edycji TravelCampu eksperci będą mówić o trendach w rezerwacjach hotelowych, rozłożą na czynniki pierwsze wybrane aplikacje turystyczne, porozmawiają o specyfice domen turystycznych. Nie zabraknąć ma też praktycznych wskazówek na temat wykorzystania blogów i vlogów w działaniach reklamowych firmy turystycznej.
Sponsorem strategicznym Travelcamp jest firma HRS. Inicjatywę tę wspiera również Travelport. Nasza Redakcja jest patronem medialnym imprezy.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.