TravelCamp po raz pierwszy we Wrocławiu

Opublikowano: 16 lutego 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Już 28 lutego odbędzie się kolejna 7. edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną – TravelCamp. Jedyny w Polsce turystyczny barcamp tym razem zawita do Wrocławia.

TravelCamp po raz pierwszy we Wrocławiu 1Impreza od połowy 2010 roku przyciąga m.in. hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Co kwartał TravelCamp odbywa się w innym mieście.

Idea spotkań, w których sektor e-commerce może się zaprezentować branży travel, a z drugiej strony środowisko związane z turystyką może przedstawić swoje potrzeby i oczekiwania, bardzo mi się podoba. Pozwala lepiej poznać się uczestnikom obu rynków, co z pewnością zaowocuje lepszymi produktami i usługami dla klientów – powiedział Bartłomiej Usydus z DomDomen.pl, jeden z uczestników ostatniej edycji TravelCamp.

We Wrocławiu będzie mowa o prognozach i trendach w turystyce online, serwisach rezerwacyjnych w kontekście marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w segmencie travel. Eksperci odpowiedzą też na pytanie, czy można  wykreować popyt w turystyce. Tematy prezentacji można zgłaszać organizatorom do 21 lutego.

Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek o e-commerce z autografem i wiele niespodzianek podczas AfterParty. Sponsorami tej edycji są firmy HRS, Travelport oraz Artweb-Media.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Siódma edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 lutego w klubie Log:In we Wrocławiu.

Nasza redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.

Dawid ZarazińskiTravelCamp po raz pierwszy we Wrocławiu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.