Już 28 lutego odbędzie się kolejna 7. edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną – TravelCamp. Jedyny w Polsce turystyczny barcamp tym razem zawita do Wrocławia.
Impreza od połowy 2010 roku przyciąga m.in. hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych. Co kwartał TravelCamp odbywa się w innym mieście.
Idea spotkań, w których sektor e-commerce może się zaprezentować branży travel, a z drugiej strony środowisko związane z turystyką może przedstawić swoje potrzeby i oczekiwania, bardzo mi się podoba. Pozwala lepiej poznać się uczestnikom obu rynków, co z pewnością zaowocuje lepszymi produktami i usługami dla klientów – powiedział Bartłomiej Usydus z DomDomen.pl, jeden z uczestników ostatniej edycji TravelCamp.
We Wrocławiu będzie mowa o prognozach i trendach w turystyce online, serwisach rezerwacyjnych w kontekście marketingu w wyszukiwarkach oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w segmencie travel. Eksperci odpowiedzą też na pytanie, czy można wykreować popyt w turystyce. Tematy prezentacji można zgłaszać organizatorom do 21 lutego.
Dla uczestników tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek o e-commerce z autografem i wiele niespodzianek podczas AfterParty. Sponsorami tej edycji są firmy HRS, Travelport oraz Artweb-Media.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Siódma edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 lutego w klubie Log:In we Wrocławiu.
Nasza redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.