TravelCamp – spotkanie marketingu internetowego z turystyką

Opublikowano: 5 czerwca 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

W poniedziałek, 28 czerwca, rusza w Warszawie nowy barcamp adresowany do branży turystycznej – TravelCamp. Będzie to pierwsze cykliczne, nieformalne spotkanie adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii e-marketingowych w turystyce i hotelarstwie.

Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń i poznanie nowych trendów z zakresu e-turystyki, integracja środowiska internetowego z branżą turystyczną oraz możliwość pozyskania partnerów dla nowych projektów biznesowych. Wśród prelegentów znajdą się wyłącznie praktycy z firm turystycznych, hotelarze, agencje interaktywne i agencje SEM. To także miejsce na prezentację ciekawych start upów.

TravelCamp – spotkanie marketingu internetowego z turystyką 1Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Wystarczy wejść na stronę travelcamp.pl i skorzystać z formularza rejestracyjnego.

Każdy, kto chce dzielić się swoim doświadczeniem z zakresu e-turystyki, może zgłosić swoją prezentację i wystąpić na TravelCampie. Warunek: przekazujemy wiedzę, a nie marketingową papkę o produkcie – mówi Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, współorganizator wydarzenia.

Podczas warsztatów poruszane będą m.in. takie tematy, jak pozycjonowanie serwisów turystycznych, potencjał metawyszukiwarek, systemy rezerwacyjne czy social media marketing w turystyce i hotelarstwie. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych oraz pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA.

Pierwsza edycja odbędzie się 28 czerwca 2010 o g. 17.00 w hotelu deSilva Warszawa Airport. Patronat branżowy nad cyklem spotkań TravelCamp objęła Polska Izba Turystyki. e-biznes.pl jest patronem medialnym imprezy.

Dawid ZarazińskiTravelCamp – spotkanie marketingu internetowego z turystyką

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.