W poniedziałek, 28 czerwca, rusza w Warszawie nowy barcamp adresowany do branży turystycznej – TravelCamp. Będzie to pierwsze cykliczne, nieformalne spotkanie adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii e-marketingowych w turystyce i hotelarstwie.
Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń i poznanie nowych trendów z zakresu e-turystyki, integracja środowiska internetowego z branżą turystyczną oraz możliwość pozyskania partnerów dla nowych projektów biznesowych. Wśród prelegentów znajdą się wyłącznie praktycy z firm turystycznych, hotelarze, agencje interaktywne i agencje SEM. To także miejsce na prezentację ciekawych start upów.
Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Wystarczy wejść na stronę travelcamp.pl i skorzystać z formularza rejestracyjnego.
Każdy, kto chce dzielić się swoim doświadczeniem z zakresu e-turystyki, może zgłosić swoją prezentację i wystąpić na TravelCampie. Warunek: przekazujemy wiedzę, a nie marketingową papkę o produkcie – mówi Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, współorganizator wydarzenia.
Podczas warsztatów poruszane będą m.in. takie tematy, jak pozycjonowanie serwisów turystycznych, potencjał metawyszukiwarek, systemy rezerwacyjne czy social media marketing w turystyce i hotelarstwie. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych oraz pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA.
Pierwsza edycja odbędzie się 28 czerwca 2010 o g. 17.00 w hotelu deSilva Warszawa Airport. Patronat branżowy nad cyklem spotkań TravelCamp objęła Polska Izba Turystyki. e-biznes.pl jest patronem medialnym imprezy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.