Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczęła współpracę z Trendz.pl. Serwis jest wortalem społecznościowym o charakterze trendotwórczym skierowanym do mieszkańców dużych miast. Trendz.pl wejdzie w skład pakietu Premium club&music oferowanego przez IDMnet.
Trendz.pl rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007. Misją serwisu jest selekcjonowanie wszystkiego co interesujące w przestrzeni miejskiej, zwłaszcza wielkomiejskiej. Wortal zawiera część społecznościową – klub.trendz.pl -, informacyjną oraz platformę e-commerce – sklep.trendz.pl. W sklepie dostępne są produkty marek Novobogazzi (koszulki), Lululove (ekskluzywne produkty dla psów) oraz Pee&Poo (kontrowersyjne gadżety). W trakcie realizacji jest również autorski format trendzTV, realizowany wraz ze stylistą Tomaszem Jacykówem i sportowcem, redaktorem naczelnym magazynu Gentleman, Przemkiem Saletą.
„Hasło serwisu – totalna selekcja – bardzo dobrze oddaje jego charakter. Trendz.pl skierowany jest do mieszkańców wielkich miast, do tych, którzy miastem i z miastem żyją, a nie tylko w nim mieszkają czy pracują. Ten unikalny charakter serwisu sprawia, że Trendz.pl świetnie wpisuje się pozostałe witryny z tzw. kategorii lifestyle.” – mówi Karol Kowalski, Affiliate & Marketing Director sieci IDMnet.
Grupą docelową odbiorców Trendz.pl są osoby aktywne, zainteresowane nowymi trendami i wielkomiejskim stylem życia. Autorzy serwisu planują w niedługim czasie uruchomienie wewnętrznego komunikatora pozwalającego na bezpośrednią komunikację tekstową między zalogowanymi użytkownikami. W planach jest także rozwinięcie wokół serwisu sieci tematycznych, trendotwórczych wortali traktujących o modzie, produktach i stylu życia.
www.idmnet.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.