Trendz.pl w sieci IDMnet

Opublikowano: 12 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Sieć reklamy internetowej IDMnet rozpoczęła współpracę z Trendz.pl. Serwis jest wortalem społecznościowym o charakterze trendotwórczym skierowanym do mieszkańców dużych miast. Trendz.pl wejdzie w skład pakietu Premium club&music oferowanego przez IDMnet.
Trendz.pl rozpoczął swoją działalność w styczniu 2007. Misją serwisu jest selekcjonowanie wszystkiego co interesujące w przestrzeni miejskiej, zwłaszcza wielkomiejskiej. Wortal zawiera część społecznościową – klub.trendz.pl -, informacyjną oraz platformę e-commerce – sklep.trendz.pl. W sklepie dostępne są produkty marek Novobogazzi (koszulki), Lululove (ekskluzywne produkty dla psów) oraz Pee&Poo (kontrowersyjne gadżety). W trakcie realizacji jest również autorski format trendzTV, realizowany wraz ze stylistą Tomaszem Jacykówem i sportowcem, redaktorem naczelnym magazynu Gentleman, Przemkiem Saletą.

„Hasło serwisu – totalna selekcja – bardzo dobrze oddaje jego charakter. Trendz.pl skierowany jest do mieszkańców wielkich miast, do tych, którzy miastem i z miastem żyją, a nie tylko w nim mieszkają czy pracują. Ten unikalny charakter serwisu sprawia, że Trendz.pl świetnie wpisuje się pozostałe witryny z tzw. kategorii lifestyle.” – mówi Karol Kowalski, Affiliate & Marketing Director sieci IDMnet.

Grupą docelową odbiorców Trendz.pl są osoby aktywne, zainteresowane nowymi trendami i wielkomiejskim stylem życia. Autorzy serwisu planują w niedługim czasie uruchomienie wewnętrznego komunikatora pozwalającego na bezpośrednią komunikację tekstową między zalogowanymi użytkownikami. W planach jest także rozwinięcie wokół serwisu sieci tematycznych, trendotwórczych wortali traktujących o modzie, produktach i stylu życia.

www.idmnet.pl

Hanna LaskowskaTrendz.pl w sieci IDMnet

Podziel się!

O autorze

hania