Sieć reklamowa Evolution Media Net rozpoczęła współpracę z Tro Media, spółką notowaną na NewConnect i zarządzającą kilkunastoma serwisami internetowymi. W ramach współpracy Evolution Media Net będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej większości serwisów Tro Media.
Tro Media to notowana na NewConnect spółka z obszaru nowych technologii, która specjalizuje się w zarządzaniu serwisami internetowymi, sprzedażą powierzchni reklamowej i działalnością inwestycyjną w obszarze Internetu. Do sieci reklamowej Evolution Media Net dołączy jedenaście serwisów działających w ramach Tro Media: ajo.pl, gram24.pl, cscenter.pl, nastek.pl, vista.pl, oc-forum.org, smstown.pl, programs.pl, kanciapa.pl, kinomaniak.pl i bokser.org.
Łączny zasięg serwisów, które dołączają do oferty sieci wynosi 1 800 000 użytkowników (tzw. real users) a liczba odsłon stanowi ponad 13 milionów (page views). Serwisy wzmocnią ofertę reklamową Evolution Media Net w obszarze takich kanałów tematycznych jak Technology&Internet, Men’s World, Enterta!ment, Sport, Teenagers oraz Big City Life.
– Tro Media to dobry partner biznesowy, który konsekwentnie realizuje swoją strategię inwestycyjną w nowe serwisy i portale nie zapominając o rozwoju aktualnego portfolio. Serwisy, które na mocy umowy dołączyły do naszej sieci to ciekawe i mocne punkty w swoich kategoriach. – komentuje Karol Kowalski, Head of Publisher Services w Evolution Media Net.
Umowa z Tro Media została zawarta na czas jednego roku. Wcześniej spółka współpracowała w zakresie reklamy z siecią IDMnet.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.