Sieć reklamowa Evolution Media Net rozpoczęła współpracę z Tro Media, spółką notowaną na NewConnect i zarządzającą kilkunastoma serwisami internetowymi. W ramach współpracy Evolution Media Net będzie odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej większości serwisów Tro Media.
Tro Media to notowana na NewConnect spółka z obszaru nowych technologii, która specjalizuje się w zarządzaniu serwisami internetowymi, sprzedażą powierzchni reklamowej i działalnością inwestycyjną w obszarze Internetu. Do sieci reklamowej Evolution Media Net dołączy jedenaście serwisów działających w ramach Tro Media: ajo.pl, gram24.pl, cscenter.pl, nastek.pl, vista.pl, oc-forum.org, smstown.pl, programs.pl, kanciapa.pl, kinomaniak.pl i bokser.org.
Łączny zasięg serwisów, które dołączają do oferty sieci wynosi 1 800 000 użytkowników (tzw. real users) a liczba odsłon stanowi ponad 13 milionów (page views). Serwisy wzmocnią ofertę reklamową Evolution Media Net w obszarze takich kanałów tematycznych jak Technology&Internet, Men’s World, Enterta!ment, Sport, Teenagers oraz Big City Life.
– Tro Media to dobry partner biznesowy, który konsekwentnie realizuje swoją strategię inwestycyjną w nowe serwisy i portale nie zapominając o rozwoju aktualnego portfolio. Serwisy, które na mocy umowy dołączyły do naszej sieci to ciekawe i mocne punkty w swoich kategoriach. – komentuje Karol Kowalski, Head of Publisher Services w Evolution Media Net.
Umowa z Tro Media została zawarta na czas jednego roku. Wcześniej spółka współpracowała w zakresie reklamy z siecią IDMnet.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.