„Dial-In”, „Autoryzacja” oraz możliwość sprawdzania stanu konta przez telefon to trzy nowe usługi uruchomione przez FreecoNet – platformę VoIP integrującą rozwiązania wielu operatorów i oferującą innowacyjne usługi dodane.
„Dial-In” pozwala na wdzwanianie się do systemu FreecoNet z dowolnego telefonu i od dowolnego operatora telekomunikacyjnego. Następnie można wykonywać połączenia na numery zarejestrowane we FreecoNet – za darmo, a na pozostałe za pośrednictwem usługi TelArena – po kilkakrotnie niższych stawkach niż normalnie.
„Ta funkcjonalność jest przydatna w sytuacjach, kiedy użytkownik FreecoNet przebywa poza swoim domem i musi wykonać telefon np. za granicę. Przykładowo, dzwoniąc do Kanady, wystarczy wdzwonić się z komórki na swoje konto we FreecoNet, a potem będzie się płacić tylko 6 groszy brutto za minutę rozmowy z osobą przebywającą w Kanadzie. Do tego dochodzi opłata za połączenie z komórki na numer, na który się wdzwania. Jeśli połączenia z tym numerem określi się u swojego operatora jako zawsze tańsze lub darmowe, to połączenie z telefonu komórkowego do Kanady może kosztować tylko 6 groszy brutto za minutę – wyjaśnia Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Z „Dial-In” związana jest kolejna usługa FreecoNet – „Autoryzacja”. Dzięki niej, po wdzwonieniu się na własne konto FreecoNet, jest dokonywana autoryzacja dzwoniącego użytkownika. Jest to możliwe na dwa sposoby: przez podanie numeru PIN (określa się ten numer w panelu administracyjnym FreecoNet) lub przez CLIP, czyli po numerze telefonu (system rozpoznaje numer telefonu i jeśli zgadza się on z tym, który został podany w panelu administracyjnym FreecoNet, autoryzacja jest dokonywana w sposób automatyczny). Ta usługa pozwala na stworzenie systemu kontroli dostępu do dowolnych usług bądź kont we FreecoNet.
Z „Autoryzacją” związana jest też ściśle funkcjonalność „Callback”, polegająca na zwrotnym oddzwanianiu. Po wdzwonieniu się na własne konto FreecoNet i dokonaniu autoryzacji kodem PIN lub poprzez CLIP, system przerywa połączenie. Następnie oddzwania na numer, z którego połączenie zostało zainicjowane lub na numer określony w panelu. Potem system prosi o wprowadzenie numeru, z którym chcemy rozmawiać i łączy z nim, a rozmowa prowadzona jest albo za darmo (jeśli dzwonimy na numer zarejestrowany we FreecoNet), albo po stawkach TelAreny (czyli od 3 groszy brutto w Polsce i od 5 groszy brutto za granicę).
Trzecią nową usługą platformy jest możliwość sprawdzania stanu konta we FreecoNet przez telefon. Dzwoniąc na numer telefonu 901 – z numeru telefonu zarejestrowanego we FreecoNet – użytkownik może dowiedzieć się o dostępnych środkach na połączenia oraz bieżącej konfiguracji swojego konta. Pod numerem 901 można także otrzymać dokładne informacje o ostatnich nieodebranych połączeniach oraz o ostatnich połączeniach wychodzących.
Zainteresowani usługami „Dial-In” i „Autoryzacja”, przez pierwszy miesiąc mogą z nich korzystać za darmo, a po tym okresie naliczane są symboliczne opłaty miesięczne: za usługę „Dial-In” – 50 groszy brutto, natomiast za „Callback” z „Autoryzacją” – 1,50 zł brutto. Korzystanie z telefonicznej informacji o stanie konta jest bezpłatne.
Pakiet usług dodanych FreecoNet to ciągle wzbogacany zestaw innowacyjnych rozwiązań, powstałych w oparciu o telefonię VoIP i technologię syntezy mowy. Prócz właśnie wdrożonych („Dial-In”, „Autoryzacja”, sprawdzanie stanu konta przez telefon) FreecoNet wprowadził niedawno do swojej oferty inne, ciekawe usługi, wykorzystujące syntezę mowy: rozbudowany IVR, a także Call-Center.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.