„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam

Opublikowano: 19 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W wywiadzie z 2010 roku twórca i szef Tumblr, David Karp, powiedział, że jest „bardzo przeciwny reklamom”. Zmienił jednak zdanie – już za dwa tygodnie reklamy pojawią się na bardzo popularnej platformie blogowej.

Podczas konferencji Ad Age Digital Conference David Karp ogłosił, że już 2 maja Tumblr rozpocznie wyświetlanie reklam. Zaoferuje reklamodawcom miejsce w Tumblr Radar, które wyróżnia najważniejsze wpisy strony i ma ok. 120 tys. odsłon dziennie.

Prawdopodobnie byłem wtedy idiotą – powiedział Karp na temat wywiadu sprzed dwóch lat. Trudno się dziwić, że zmienił zdanie. Jego projekt rozwija się we wspaniałym tempie: ma ponad 52 mln blogów, 21 mld wpisów. Tylko wczoraj dodano ponad 50 mln nowych notek.

„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam 1

Warto dodać, że Tumblr jest bardzo popularny także wśród marketerów. Firma Lionsgate stworzyła ostatnio bloga modowego o nazwie „Capitol Couture”, który promuje film „Igrzyska Śmierci”.

Dawid Zaraziński„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.