„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam

W wywiadzie z 2010 roku twórca i szef Tumblr, David Karp, powiedział, że jest „bardzo przeciwny reklamom”. Zmienił jednak zdanie – już za dwa tygodnie reklamy pojawią się na bardzo popularnej platformie blogowej.

Podczas konferencji Ad Age Digital Conference David Karp ogłosił, że już 2 maja Tumblr rozpocznie wyświetlanie reklam. Zaoferuje reklamodawcom miejsce w Tumblr Radar, które wyróżnia najważniejsze wpisy strony i ma ok. 120 tys. odsłon dziennie.

Prawdopodobnie byłem wtedy idiotą – powiedział Karp na temat wywiadu sprzed dwóch lat. Trudno się dziwić, że zmienił zdanie. Jego projekt rozwija się we wspaniałym tempie: ma ponad 52 mln blogów, 21 mld wpisów. Tylko wczoraj dodano ponad 50 mln nowych notek.

„Byłem idiotą”: szef Tumblr ogłasza wprowadzenie reklam 1

Warto dodać, że Tumblr jest bardzo popularny także wśród marketerów. Firma Lionsgate stworzyła ostatnio bloga modowego o nazwie „Capitol Couture”, który promuje film „Igrzyska Śmierci”.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry