Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy

Twórca Tumblr przekonuje, że jego serwis ma się świetnie – na dowód przedstawia najnowsze statystyki projektu.

Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy 125–letni David Karp ma powody do zadowolenia. Platforma blogowa jego autorstwa zanotowała właśnie poziom 20 mld odsłon miesięcznie. We wrześniu 2011 r. miała ich 13 mld, a w styczniu ubiegłego roku – 4 mld. Do tego Tumblr to obecnie 79,8 mln blogów i 35,1 mld postów.

Mimo coraz lepszych statystyk, Tumblr wciąż nie decyduje się na oferowanie tradycyjnej przestrzeni reklamowej. Zamiast banerów sprzedawane są jedynie sponsorowane treści w głównym panelu serwisu. Karp tłumaczy, że sprzedawanie reklam mogłoby zaszkodzić jego misji „podążania śladami światowych twórców”.

Do tej pory Tumblr pozyskał 125 mln dolarów finansowania.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry