Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy

Twórca Tumblr przekonuje, że jego serwis ma się świetnie – na dowód przedstawia najnowsze statystyki projektu.

Tumblr to 20 mld odsłon i niewykorzystany potencjał reklamowy 125–letni David Karp ma powody do zadowolenia. Platforma blogowa jego autorstwa zanotowała właśnie poziom 20 mld odsłon miesięcznie. We wrześniu 2011 r. miała ich 13 mld, a w styczniu ubiegłego roku – 4 mld. Do tego Tumblr to obecnie 79,8 mln blogów i 35,1 mld postów.

Mimo coraz lepszych statystyk, Tumblr wciąż nie decyduje się na oferowanie tradycyjnej przestrzeni reklamowej. Zamiast banerów sprzedawane są jedynie sponsorowane treści w głównym panelu serwisu. Karp tłumaczy, że sprzedawanie reklam mogłoby zaszkodzić jego misji „podążania śladami światowych twórców”.

Do tej pory Tumblr pozyskał 125 mln dolarów finansowania.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IT w Uczelniach
07.03.2024
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top