Tvp.info oraz Brief.pl z ARBOinteractive

Opublikowano: 18 kwietnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od kwietnia br. do ARBOinteractive dołączył portal informacyjny TVP.info oraz serwis branży marketingu, mediów i sprzedaży Brief.pl. Obie witryny znalazły się w ofercie sieci reklamy biznesowej BizOn media oraz sieci internetowej reklamy wideo V2Media.

TVP.info oraz Brief.pl wzmocniły w sieci BizOn media pakiet Opinie/Newsroom, zaś Brief.pl został włączony również do pakietu Marketing i PR. Na obu witrynach dostępne są płaskie formy reklamy. Sieć V2Media sprzedawać będzie natomiast prerolle i postrolle emitowane przy materiałach wideo. Na TVP.info są to informacje z Polski i ze świata, na Brief.pl natomiast wywiady i relacje ze świata biznesu, marketingu i sprzedaży.

Tvp.info oraz Brief.pl z ARBOinteractive 1

Serwis TVP.info publikuje bieżące doniesienia z kraju i ze świata. Witryna udostępnia poza tym oglądanie online wybranych pozycji informacyjnych z ramówki TVP, np. Teleexpress, Wiadomości, Minęła dwudziesta czy Raport z Polski. W marcu 2011 witryna zanotowała ponad 3,4 mln odsłon oraz 433 000 użytkowników. Ponad połowa z nich to osoby w wieku 15-34 lata (Megapanel PBI/Gemius, 2011.01).
Tvp.info oraz Brief.pl z ARBOinteractive 2

Druga z nowych witryn w portfolio grupy ARBOinteractive to Brief.pl – strona magazynu o tematyce biznesowej, marketingowej i sprzedażowej. W internetowym wydaniu Brief publikuje wypowiedzi eksperckie i wywiady z ludźmi biznesu, specjalistami marketingu, przedstawicielami agencji oraz mediów, a także doniesienia z branży.

Hanna LaskowskaTvp.info oraz Brief.pl z ARBOinteractive

Podziel się!

O autorze

hania