Powstał Trener.pl – pierwszy profesjonalny serwis, oferujący mężczyznom usługi pomagające zbudować wymarzoną sylwetkę z pomocą ćwiczeń fizycznych. Jego autorem jest poznańska agencja Symetria, autor projektów Sympatia.pl i Vitalia.pl.
Trener.pl umożliwia internautom korzystanie z profesjonalnych planów treningowych, stworzonych przez specjalistów z AWF oraz IT z Symetrii. Oferowane są wraz z pełnym internetowym wsparciem zawodowych trenerów. Użytkownikom udostępnianych jest wiele bezpłatnych narzędzi, takich jak analiza siły i muskulatury, dzienniki treningowe, baza artykułów specjalistycznych oraz fora dyskusyjne.
System generujący plany treningowe to zaawansowana technologicznie baza danych zawierająca ponad 300 ćwiczeń, zobrazowanych animacjami flash, dokładnymi opisami wykonania oraz wskazówkami trenerów.
Autorski algorytm dobiera ćwiczenia zgodnie z wymogami i możliwościami użytkowników. Każdy korzystający z Trener.pl może określić swój stopień zaawansowania oraz dostępne przyrządy. Pozwala to wykorzystywać plany treningowe zarówno w profesjonalnym klubie jak i niewielkiej domowej siłowni. Po otrzymaniu planu użytkownik może go we własnym zakresie modyfikować, wymieniając ćwiczenia czy dodając uprawiane we własnym zakresie sporty. Dostęp do tej części serwisu opiera się na niewielkiej opłacie. Miesięczny plan treningowy wraz z nielimitowanym kontaktem z trenerem zatrudnionym w Symetrii kosztuje od 6 do 9 zł za tydzień, w zależności od wybranego planu abonamentowego.
Dzienniki treningowe — jedne z najbardziej rozbudowanych w polskiej Sieci – gromadzą wiele informacji o ćwiczących, m.in. wymiary poszczególnych części ciała, obwody mięśni czy zmiany wagi. Przechowywane są także dane historyczne na temat wykonywanych przez użytkowników testów siły. Korzystający z serwisu regularnie dokonują pomiarów, których wyniki są zapisywane w dziennikach i prezentowane na stronach WWW w postaci wykresów. Wbudowany system rankingów pokazuje na stronach Trenera rekordzistów w danych kategoriach oraz umożliwia szybkie dotarcie do osób o podobnych wynikach i zainteresowaniach.
Trener.pl to także model człowieka 3D – rozwiązane unikalne na polską, jak i europejską skalę. Symetria jest w posiadaniu technologii, pozwalającej „zbudować” online swoją sylwetkę z uwidocznionymi wszystkimi istotnymi grupami mięśni. Wirtualnego awatara tworzy się podając tylko kilka niezbędnych danych: wzrost, wagę i obwody najważniejszych mięśni. Model 3D służy do obrazowania zmian w budowie swojego ciała, jakie osiąga się dzięki ćwiczeniom wykonywanym pod kontrolą serwisu. Dzięki zaawansowanemu algorytmowi uzyskano bardzo dużą dokładność odwzorowania detali.
Po sukcesie serwisu dietetycznego Vitalia.pl, który w skali miesiąca odwiedza już ponad 500 000 użytkowników zdecydowaliśmy się stworzyć „siostrzany” projekt także zajmujący się szeroko pojętą tematyką wellness a skierowany do mężczyzn – mówi Wojciech Wrzaskała, dyrektor generalny agencji Symetria – Wykonane przez nas badania wskazały, że istnieje luka na polskim rynku w zakresie profesjonalnej usługi skierowanej do mężczyzn, chcących zadbać o swój wygląd i sylwetkę. Po ponad roku prac nad serwisem możemy zaproponować narzędzie o niespotykanej w Polsce funkcjonalności. Już w pierwszym miesiącu działalności odwiedziło go kilka tysięcy mężczyzn.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.