Grupa Allegro po raz drugi organizuje międzynarodowe spotkanie specjalistów biznesu internetowego. Konferencja „e-nnovation – more than experience” odbędzie się w dniach 20-21 października w Poznaniu. Pojawią się na niej twórcy takich internetowych sukcesów jak LinkedIn, sławy e-commerce z Europy i świata, doświadczeni przedsiębiorcy, innowatorzy e-biznesu, a także znani blogerzy.
Uczestnicy e-nnovation będą mieli okazję poznać sekrety największych przedsięwzięć internetowych, które ukształtowały globalny rynek e-commerce. Gościem konferencji będzie m.in. Eric Ly – współzałożyciel LinkedIn, najpopularniejszego społecznościowego serwisu biznesowego skupiającego ponad 100 mln użytkowników na całym świecie, który ostatnio debiutował na nowojorskiej giełdzie.
– LinkedIn to debiut na miarę Google, a my będziemy mogli zapytać osobiście jednego z jego twórców o przyczyny sukcesu – mówi Patryk Tryzubiak, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Grupy Allegro. – Zależy nam, aby do Polski przyjechały sławy z e-commercowej ligi mistrzów – dodaje. Na konferencji pojawią się także czołowi specjaliści e-biznesu z kilkunastu krajów, którzy zaprezentują nowe technologie i rozwiązania usprawniające funkcjonowanie firm w obszarze biznesu internetowego.
– Pierwsza edycja konferencji, na której gościliśmy ponad 20 prelegentów i 500 uczestników z Polski i świata, utwierdziła nas w przekonaniu o silnej pozycji e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Patryk Tryzubiak z Grupy Allegro. – Dlatego organizujemy ją po raz kolejny i chcemy aby e-nnovation na stałe wpisało się w harmonogram europejskich spotkań branży biznesu internetowego – dodaje.
W tym roku organizatorzy planują zaprosić jeszcze więcej przedstawicieli e-biznesu z różnych krajów, nie tylko europejskich. Oprócz obecności sław z czołówki światowego e-commerce, silnym akcentem będzie networking. E-nnovation w trakcie dwóch dni konferencji stanie się platformą wymiany opinii i doświadczeń. Dając tym samym okazję do zdobycia wiedzy, przyjrzenia się dobrym praktykom w branży e-commerce, a także nawiązania nowych kontaktów czy powstania wspólnych inicjatyw internetowych.
Konferencja kierowana jest do osób zajmujących się e-biznesem – przedstawicieli branży z Europy Środkowo-Wschodniej, właścicieli sklepów internetowych, dostawców rozwiązań i technologii wspierających e-commerce, początkujących e-przedsiębiorców, inwestorów, blogerów. E-nnovation to także wartościowe spotkanie dla managerów odpowiedzialnych za rozwój i działalność firm w internecie, osób zajmujących się e-marketingiem i aktywnością w social media.
Konferencja odbywa się w dniach 20-21 października w Poznaniu. Spotkania będą prowadzone w języku polskim z symultanicznym tłumaczeniem na angielski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.