Gazeta Prawna przygotowała tematyczny cykl publikacji pod nazwą „Tydzień Internetu”. Projekt poświęcony jest kwestii Internetu jako źródła informacji dla osób poszukujących rzetelnej wiedzy z dziedziny gospodarczo-prawnej. Materiały będą ukazywały się na łamach dziennika i na witrynie www.gazetaprawna.pl od poniedziałku 20 listopada.
W poniedziałek, 20 listopada, na łamach Gazety Prawnej ukaże się artykuł na temat witryny www.gazetaprawna.pl w kontekście polskich i światowych trendów w rozwoju Internetu – źródła fachowej wiedzy dla profesjonalistów obsługujących biznes. We wtorek, 21 listopada zostanie zaprezentowany wywiad z Dorotą Mandes, redaktor prowadzącą witrynę www.gazetaprawna.pl. We środę, 22 listopada Gazeta Prawna omówi temat sprzedaży kontentu profesjonalnego w polskim Internecie. Czwartek, 23 listopada będzie dniem debaty, do której redakcja Gazety Prawnej zaprosiła szefów e-wydań polskich mediów opiniotwórczych – gazet codziennych, tygodników opinii, magazynów poświęconych mediom oraz znawców Internetu. Tematem debaty będzie: „Przyszłość prasy w dobie mediów elektronicznych czyli jak wydawcy radzą sobie w Internecie?”. Relacja z debaty będzie na bieżąco dostępna w sieci na www.gazetaprawna.pl, a na łamach tradycyjnego wydania Gazety Prawnej ukaże się w poniedziałek, 27 listopada. W ostatni dzień Tygodnia Internetu odbędzie się konkurs dla czytelników i internautów korzystających z elektronicznego wydania Gazety Prawnej.
Tydzień Internetu w Gazecie Prawnej związany jest z obchodami 4 rocznicy uruchomienia pełnego wydania Gazety Prawnej w Internecie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.