Portal sprzedaży produktów ubezpieczeniowych online rozpoczął współpracę z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń S.A. Ubezpieczenianline.pl jest pierwszym serwisem w Polsce, który pośredniczy w sprzedaży online produktów PZU.
W ramach nawiązanej współpracy, multiagencja Ubezpieczeniaonline.pl pośredniczy w sprzedaży produktów PZU S.A. Są to: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkań i domów, turystyczne, następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej zawodowej, dla przedsiębiorców, zwierząt: hodowlanych (np. koni), psów i kotów, dla rowerzystów.
Grono Partnerów Portalu – firm ubezpieczeniowych, które oferują sprzedaż polis w ramach pośrednictwa Ubezpieczeniaonline.pl, stale się powiększa. Tym samym wzrasta liczba produktów ubezpieczeniowych dostępnych w Pasażu Ubezpieczeniowym. Wraz z popularyzacją sprzedaży w Internecie, wzrostem powszechnego przekonania o bezpieczeństwie transakcji internetowych oraz rosnącą konkurencją na rynku klienta indywidualnego, instytucje finansowe wykorzystują nowy kanał dystrybucji – za pośrednictwem Internetu. Z badania, jakie przeprowadziła firma KPMG w 2007 r. wynika, że ponad 92% badanych internautów robi zakupy przez Internet i aż 84% korzysta z usług bankowości elektronicznej. Ponad 90% użytkowników aktywnie poszukuje informacji w Internecie przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie polisy. Dlatego też towarzystwa ubezpieczeniowe powinny edukować klientów i przyzwyczajać ich do zakupu ubezpieczeń w Internecie. KPMG zbadało w kwietniu 2007 r. grupę pełnoletnich Internautów, którzy używają Internetu przynajmniej 4 godziny w tygodniu i kupili jakiekolwiek ubezpieczenie majątkowe w ciągu ostatnich 24 miesięcy. Badanie wykazało, że sprzedaż ubezpieczeń w Internecie cieszy się dużą popularnością, a firmy ubezpieczeniowe muszą uwzględnić ten kanał dystrybucji w swoich planach.
Ubezpieczeniaonline.pl realizują strategię dotarcia do klienta firm ubezpieczeniowych, która wpisuje się w obserwowany na całym świecie trend dynamicznego rozwoju systemu sprzedaży usług ubezpieczeniowych przez Internet.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.