Jeśli zdarzyło się Państwu spędzić wieczór przed komputerem nie mając pomysłu na ciekawsze zajęcie lub jeśli do realizacji pomysłów brakuje Państwu zgranej paczki – pojawiło się rozwiązanie. Tak przynajmniej obiecują twórcy nowego serwisu – maszspotkanie.pl.
Zasada działania serwisu jest dość prosta. Użytkownik dodaje do wybranej kategorii nowe spotkanie podając kilka podstawowych danych takich jak tytuł, krótki opis, czy datę. Następnie inni użytkownicy serwisu mogą deklarować chęć dołączenia do spotkania, przekazując swoje oferty. Po upływie czasu zbierania ofert organizator decyduje kogo ostatecznie zaprosi na spotkanie, a czyją ofertę odrzuci.
Jeśli zaś brakuje nam pomysłu (lub znajomych) – można zainspirować się spotkaniami organizowanymi za pośrednictwem serwisu. To właśnie dlatego maszspotkanie.pl ma być dobrym miejscem na zorganizowanie meczu, imprezy, wypadu do kina, czy poznania nowych osób o podobnych zainteresowaniach.
Nie będę ukrywał że pomysłu na serwis internetowy poszukiwaliśmy od dawna, jednak pomysł na maszspotkanie.pl dostarczyło nam samo życie. Wciąż zdarzało się nam, że takie zajęcia jak mecz piłki nożnej, czy paintball były poza naszym zasięgiem, bo nie potrafiliśmy zorganizować wystarczającej ilości chętnych. Innym razem siedząc popołudniu w domu nie chciało nam się dzwonić po znajomych, sprawdzając kto ma czas, a kto ma jakiś ciekawy pomysł na wieczór. I tak pomyśleliśmy, że jeśli nie my jedyni mamy takie problemy to ten pomysł może wypalić! – zdradza nam kulisy powstania serwisu jego współtwórca, Łukasz Kogut.
Prace nad serwisem trwały prawie przez rok. W połowie sierpnia do testów zaproszono znajomych, a z biegiem czasu grupa ta powiększała się o „zaprzyjaźnionych” użytkowników z Flakera, czy GoldenLine. Oficjalny start serwisu miał miejsce 2 listopada.
Nasz serwis oferuje coś na wzór giełdy (potoku) spotkań. Każdy może dodać w dowolnym momencie, dowolne spotkanie lub też dołączyć do spotkania przeglądając serwis. Ktoś kto wejdzie do serwisu żeby dołączyć do organizowanego przez znajomych meczu piłki nożnej, może przy okazji umówić się na randkę, czy też zaprosić innych na koncert swojej kapeli i to wszystko z pomocą kilku kliknięć – zachwala Łukasz Kogut.
Jak serwis będzie na siebie zarabiał? Twórcy chcą sprzedawać nieinwazyjne, dopasowane do wymagań klienta kampanie reklamowe. Może to być promocja szkolenia, zlotu fanów serialu czy koncertu, która dla przeciętnego użytkownika nie będzie wyglądem odbiegała od innych spotkań do których może dołączyć. Właściciele maszspotkanie.pl zapewniają, że chcą uniknąć wykorzystania typowych reklam w postaci banerów itp., integrując jedynie reklamy Google.
Jak mówi nam Łukasz Kogut, pomysłów na przyszłość serwisu jest wiele. Najbliższe to przede wszystkim promocja, ale również modernizacja interfejsu użytkownika pod kontem użyteczności oraz rozbudowa serwisu o funkcje społecznościowe takie jak wiadomości wewnętrzne czy galeria zdjęć spotkania.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.