Jeśli zdarzyło się Państwu spędzić wieczór przed komputerem nie mając pomysłu na ciekawsze zajęcie lub jeśli do realizacji pomysłów brakuje Państwu zgranej paczki – pojawiło się rozwiązanie. Tak przynajmniej obiecują twórcy nowego serwisu – maszspotkanie.pl.
Zasada działania serwisu jest dość prosta. Użytkownik dodaje do wybranej kategorii nowe spotkanie podając kilka podstawowych danych takich jak tytuł, krótki opis, czy datę. Następnie inni użytkownicy serwisu mogą deklarować chęć dołączenia do spotkania, przekazując swoje oferty. Po upływie czasu zbierania ofert organizator decyduje kogo ostatecznie zaprosi na spotkanie, a czyją ofertę odrzuci.
Jeśli zaś brakuje nam pomysłu (lub znajomych) – można zainspirować się spotkaniami organizowanymi za pośrednictwem serwisu. To właśnie dlatego maszspotkanie.pl ma być dobrym miejscem na zorganizowanie meczu, imprezy, wypadu do kina, czy poznania nowych osób o podobnych zainteresowaniach.
Nie będę ukrywał że pomysłu na serwis internetowy poszukiwaliśmy od dawna, jednak pomysł na maszspotkanie.pl dostarczyło nam samo życie. Wciąż zdarzało się nam, że takie zajęcia jak mecz piłki nożnej, czy paintball były poza naszym zasięgiem, bo nie potrafiliśmy zorganizować wystarczającej ilości chętnych. Innym razem siedząc popołudniu w domu nie chciało nam się dzwonić po znajomych, sprawdzając kto ma czas, a kto ma jakiś ciekawy pomysł na wieczór. I tak pomyśleliśmy, że jeśli nie my jedyni mamy takie problemy to ten pomysł może wypalić! – zdradza nam kulisy powstania serwisu jego współtwórca, Łukasz Kogut.
Prace nad serwisem trwały prawie przez rok. W połowie sierpnia do testów zaproszono znajomych, a z biegiem czasu grupa ta powiększała się o „zaprzyjaźnionych” użytkowników z Flakera, czy GoldenLine. Oficjalny start serwisu miał miejsce 2 listopada.
Nasz serwis oferuje coś na wzór giełdy (potoku) spotkań. Każdy może dodać w dowolnym momencie, dowolne spotkanie lub też dołączyć do spotkania przeglądając serwis. Ktoś kto wejdzie do serwisu żeby dołączyć do organizowanego przez znajomych meczu piłki nożnej, może przy okazji umówić się na randkę, czy też zaprosić innych na koncert swojej kapeli i to wszystko z pomocą kilku kliknięć – zachwala Łukasz Kogut.
Jak serwis będzie na siebie zarabiał? Twórcy chcą sprzedawać nieinwazyjne, dopasowane do wymagań klienta kampanie reklamowe. Może to być promocja szkolenia, zlotu fanów serialu czy koncertu, która dla przeciętnego użytkownika nie będzie wyglądem odbiegała od innych spotkań do których może dołączyć. Właściciele maszspotkanie.pl zapewniają, że chcą uniknąć wykorzystania typowych reklam w postaci banerów itp., integrując jedynie reklamy Google.
Jak mówi nam Łukasz Kogut, pomysłów na przyszłość serwisu jest wiele. Najbliższe to przede wszystkim promocja, ale również modernizacja interfejsu użytkownika pod kontem użyteczności oraz rozbudowa serwisu o funkcje społecznościowe takie jak wiadomości wewnętrzne czy galeria zdjęć spotkania.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...