Agencja interaktywna Pro-Creation wzbogaciła swoją ofertę o systemy publikacji i zarządzania zawartością firmy RedDot Solutions. Partnerstwo obejmowało będzie prowadzenie przez Pro-Creation działań sprzedażowych i marketingowych jak również świadczenie usług wdrożeniowych rozwiązań RedDot.
Bartosz Michałowski: „Nawiązanie współpracy z uznaną na rynku firmą RedDot Solutions jest kolejnym krokiem Pro-Creation w procesie wzmacniania kompetencji agencji w obszarze technologii internetowych i intranetowych. Widzimy, że systemy firmy RedDot w pełni pokryją potrzeby naszych Klientów, szczególnie tych, dla których duże znaczenie ma marka producenta oraz międzynarodowe referencje. Szerokie zastosowanie produktów firmy RedDot Solutions znacząco wzmacnia możliwości i potencjał Pro-Creation, a to gwarantuje długotrwałą i owocną współpracę.”
http://www.pro-creation.pl
http://www.reddot.pl
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.