Na zlecenie producenta farb i lakierów Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A., Agencja Interaktywna Adv.pl przygotowała serwis produktowy marki Dekoral, dostępny w sieci pod adresem dekoral.pl.
„Naszym celem było stworzenie serwisu, który nie tylko dostarcza kompletne informacje na temat produktów marki Dekoral, ale stanowi centrum porad i kompendium wiedzy na temat nowoczesnych technik malarskich. Jako liderzy na rynku farb i lakierów staramy się ustanawiać nowe standardy, także na polu Internetu. Dlatego też witryna internetowa Dekoralu zawiera szereg dodatkowych narzędzi, które mamy nadzieję, okażą się pomocne przy planowaniu, organizowaniu i realizacji wszelkich prac malarskich.”- mówi Bartłomiej Dajer, E-commerce Marketing Manager w Polifarb CW S.A.
Poza informacjami na temat produktów marki Dekoral: kompletny katalog wyrobów, pełna dokumentacja do pobrania, aktualny cennik, mapa sieci dystrybucji, na witrynie pojawia się szereg narzędzi zwiększających funkcjonalność oraz użyteczność serwisu dla jego odbiorcy. Na każdej karcie produktu umieszczony został kalkulator wydajności umożliwiający wyliczenie ilości farby, potrzebnej do prac malarskich. Internauta ma także możliwość konsultacji z trenerami Akademii Technik Malarskich, dzięki umieszczonemu w serwisie forum dyskusyjnemu.
Funkcję informacyjną serwisu z powodzeniem spełnia również Poradnik Dekoralu zawierający szereg użytecznych artykułów, związanych nie tylko z techniczną stroną malowania, ale także z wykorzystaniem koloru w aranżacji czy koloroterapii. Dzięki wdrożeniu narzędzia „Fotodekorator”, użytkownik ma możliwość wizualizacji kolorów pomieszczeń i elewacji, dobierając paletę barw według własnych preferencji.
Serwis przygotowany jest w kilku alternatywnych wersjach, skierowanych do różnych grup odbiorców m.in. klientów indywidualnych, architektów, dystrybutorów.
„Mogę stwierdzić z całym przekonaniem, iż witryna marki Dekoral jest unikalnym rozwiązaniem w dziedzinie marketingu interaktywnego wśród wszystkich istniejących witryn producentów farb i lakierów działających w naszym kraju. Tak znakomity efekt jest wynikiem przemyślanej strategii oraz jasno określonych celów, które postawione zostały naszej agencji przez Pana Bartłomieja Dajera (e-commerce marketing manager) z Polifarbu Cieszyn – Wrocław.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w agencji Adv.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.