Jak poinformowała Rzeczpospolita Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów postanowił zbadać uciążliwość reklam internetowych. Chodzi o utrudnienia związane z zamykaniem wyskakujących nośników reklamowych. Brak opcji zamknięcia okna lub uciekający krzyżyk to przykłady praktyk, które UOKiK ma zamiar ukrócić.
Jeden z pracowników agencji przygotowującej banery reklamowe w wypowiedzi dla Rzeczpospolitej przyznaje, że zdarzają się klienci, którzy sugerują by reklama zamykała się z opóźnieniem. W jednym przypadku zażądano prezentacji, która po kliknięciu w krzyżyk przekierowywałaby na stronę reklamodawcy. Przyczyną braku możliwości zamknięcia okna może też być niekompatybilność banera ze wszystkimi dostępnymi systemami i przeglądarkami.
Co grozi za praktyki utrudniające odbiorcom zamknięcie pop-up’ów? Firmy mogą być zmuszone do oddania 10 proc. swoich zeszłorocznych przychodów.
http://www.rp.pl/artykul/2,347226_Walka_z_uciekajacymi_reklamami_w_Internecie.html
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.