Upoluj bilet SMSem

Pod hasłem Mania Grania ruszyła seria koncertów muzyki etnicznej, nad którą „patronat sponsorski” objęła marka piwa Redd’s. Akcja jest skierowana do młodych ludzi z przedziału 20-25 lat. W trakcie kampanii odbędzie się pięć koncertów Drum Machiny, zespołu, którego muzyka łączy w sobie rytmy etniczne z nowoczesnym, elektronicznym brzmieniem. Wszyscy, którzy prześlą SMS o ustalonej treści pod numer 7537 dostaną unikatowy kod będący jednocześnie biletem wstępu na koncert. Kampanię, na zlecenie organizatora i sponsora – marki Redd’s, przygotowała Agencja Reklamowa V&P. Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! stworzyła na potrzeby trasy kanał komunikacji SMSowej.

„Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce, w którym SMS traktowany jest i akceptowany jako bilet wstępu na koncert, czyli tzw. m-ticket. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest także fakt, iż można bilet kupić i odebrać nie wychodząc z domu, korzystając tylko z telefonu komórkowego. Warto też podkreślić, iż koszt nabycia biletu SMSowego (6,10 złotych) jest znacznie niższy od zakupu tradycyjnego, papierowego biletu, którego cena wynosi 10,00 złotych” – powiedział Piotr Długiewicz z MobiJOY!

http://www.redds.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top