Upoluj bilet SMSem

Pod hasłem Mania Grania ruszyła seria koncertów muzyki etnicznej, nad którą “patronat sponsorski” objęła marka piwa Redd’s. Akcja jest skierowana do młodych ludzi z przedziału 20-25 lat. W trakcie kampanii odbędzie się pięć koncertów Drum Machiny, zespołu, którego muzyka łączy w sobie rytmy etniczne z nowoczesnym, elektronicznym brzmieniem. Wszyscy, którzy prześlą SMS o ustalonej treści pod numer 7537 dostaną unikatowy kod będący jednocześnie biletem wstępu na koncert. Kampanię, na zlecenie organizatora i sponsora – marki Redd’s, przygotowała Agencja Reklamowa V&P. Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! stworzyła na potrzeby trasy kanał komunikacji SMSowej.

“Jest to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce, w którym SMS traktowany jest i akceptowany jako bilet wstępu na koncert, czyli tzw. m-ticket. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest także fakt, iż można bilet kupić i odebrać nie wychodząc z domu, korzystając tylko z telefonu komórkowego. Warto też podkreślić, iż koszt nabycia biletu SMSowego (6,10 złotych) jest znacznie niższy od zakupu tradycyjnego, papierowego biletu, którego cena wynosi 10,00 złotych” – powiedział Piotr Długiewicz z MobiJOY!

http://www.redds.com.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry