Urodzinowa edycja TravelCamp już wkrótce w Gdańsku

Opublikowano: 20 czerwca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

We wtorek, 28 czerwca, w Gdańsku odbędzie się specjalna urodzinowa edycja TravelCampu. Otwarte spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną odbywają się regularnie co kwartał w różnych miastach Polski. W ciągu roku uczestniczyło w nich blisko 500 osób – hotelarzy, touroperatorów, osób zajmujących się marketingiem internetowym w firmach turystycznych i agencjach interaktywnych.Urodzinowa edycja TravelCamp już wkrótce w Gdańsku 1

Urodzinowa edycja TravelCamp już wkrótce w Gdańsku 2Pierwsze spotkanie zostało zorganizowane 28 czerwca 2010 roku w Warszawie. Stąd pomysł, by dokładnie rok od tej daty zorganizować specjalną urodzinową edycję TravelCampu.

Chcemy jeszcze przed wakacjami spotkać się z branżą i podsumować nasze dokonania. Ogłosimy też najlepszego prelegenta TravelCamp wybranego przez uczestników. Poza tym tradycyjnie będzie dużo praktycznej wiedzy i czas na skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej – zapowiada Piotr Kasperczak, organizator i pomysłodawca TravelCampu.

Podczas najbliższego spotkania będzie mowa o badaniach, analizach i trendach w e-turystyce. Sporo miejsca poświęcone zostanie też wynikom wyszukiwania w wyszukiwarce Google oraz efektowi ROPO w turystyce. Eksperci odpowiedzą na pytanie jak wykorzystać marketing internetowy w kontekście Euro 2012.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Piąta urodzinowa edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 czerwca w Restauracji CICO w Gdańsku.

Kontakt z organizatorem:

Piotr Kasperczak
tel. 535 233 303
e-mail: piotr@travelcamp.pl
http://travelcamp.pl
http://www.facebook.com/travelcamp

e-biznes.pl jest patronem medialnym imprezy.

Dawid ZarazińskiUrodzinowa edycja TravelCamp już wkrótce w Gdańsku

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.