We wtorek, 28 czerwca, w Gdańsku odbędzie się specjalna urodzinowa edycja TravelCampu. Otwarte spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną odbywają się regularnie co kwartał w różnych miastach Polski. W ciągu roku uczestniczyło w nich blisko 500 osób – hotelarzy, touroperatorów, osób zajmujących się marketingiem internetowym w firmach turystycznych i agencjach interaktywnych.
Pierwsze spotkanie zostało zorganizowane 28 czerwca 2010 roku w Warszawie. Stąd pomysł, by dokładnie rok od tej daty zorganizować specjalną urodzinową edycję TravelCampu.
Chcemy jeszcze przed wakacjami spotkać się z branżą i podsumować nasze dokonania. Ogłosimy też najlepszego prelegenta TravelCamp wybranego przez uczestników. Poza tym tradycyjnie będzie dużo praktycznej wiedzy i czas na skuteczny networking z ważną częścią polskiej branży turystycznej i interaktywnej – zapowiada Piotr Kasperczak, organizator i pomysłodawca TravelCampu.
Podczas najbliższego spotkania będzie mowa o badaniach, analizach i trendach w e-turystyce. Sporo miejsca poświęcone zostanie też wynikom wyszukiwania w wyszukiwarce Google oraz efektowi ROPO w turystyce. Eksperci odpowiedzą na pytanie jak wykorzystać marketing internetowy w kontekście Euro 2012.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Piąta urodzinowa edycja spotkania zostanie zorganizowana 28 czerwca w Restauracji CICO w Gdańsku.
Kontakt z organizatorem:
Piotr Kasperczak
tel. 535 233 303
e-mail: [email protected]
http://travelcamp.pl
http://www.facebook.com/travelcamp
e-biznes.pl jest patronem medialnym imprezy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.