Czas i miejsce: 23 listopada 2011 roku, Medyczne Centrum Konferencyjne CEMED, Warszawa, ul. Pory 78, V piętro
W imieniu Organizatorów zapraszamy na seminarium, podczas którego zdobyć będzie można wiedzę na temat użyteczności serwisów internetowych i interaktywnych stron WWW – w różnych aspektach. Jak i co zrobić, aby spełniały swoją rolę marketingową jak najlepiej?
Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tys. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe online. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84 proc. marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16 proc. wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży online w najbliższych latach.
Do udziału Organizatorzy zapraszają: dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za serwisy internetowe i strony WWW w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą marketing w sieci.
W programie (10:00-16:00):
- Web usability – czyli ergonomia użytecznych stron internetowych – dr Maciej Dutko (dutkon.pl, akademia-internetu.pl);
- Projektowanie interaktywnych stron internetowych. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (symulacje i automatyczne analizy ataków) – dr inż. Marek Zachara (AGH)
- Prezentacja danych multimedialnych na stronach internetowych – dr inż. Mariusz Szwoch (Politechnika Gdańska);
- Aspekty techniczne budowy stron WWW. SEO – pozycjonowanie stron internetowych – Rafał Hostyński (ekspert);
- Koniec reklamy romantycznej – neuromarketing jako owoc mariażu nauki i biznesu – Kacper Osiecki (LABIOMETRICS);
- Audyt użyteczności stron internetowych – Eryk Orłowski (specjalista od użyteczności interfejsów użytkownika).
Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie www.cpi.com.pl.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z organizatorem: [email protected].
Dzięki tej informacji – można uzyskać dostęp do specjalnego, 5 proc. formularza rabatowego.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!