Użyteczność serwisów internetowych – interaktywne strony WWW

Opublikowano: 2 listopada 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

Czas i miejsce: 23 listopada 2011 roku, Medyczne Centrum Konferencyjne CEMED, Warszawa, ul. Pory 78, V piętro

W imieniu Organizatorów zapraszamy na seminarium, podczas którego zdobyć będzie można wiedzę na temat użyteczności serwisów internetowych i interaktywnych stron WWW – w różnych aspektach. Jak i co zrobić, aby spełniały swoją rolę marketingową jak najlepiej?

Wg badań na świecie każdego dnia tworzonych jest ponad 5 tys. nowych narzędzi wspomagających strategie marketingowe online. Paradoksalnie w XXI wieku aż 84 proc. marketerów sądzi, że o e-marketingu wiemy już wszystko. Dlatego właśnie tylko 16 proc. wszystkich strategii marketingowych przyniesie ponadnormatywną konwersję, która znacznie zwiększy przychody ze sprzedaży online w najbliższych latach.

Do udziału Organizatorzy zapraszają: dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za serwisy internetowe i strony WWW w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą marketing w sieci.

W programie (10:00-16:00):

  • Web usability – czyli ergonomia użytecznych stron internetowych – dr Maciej Dutko (dutkon.pl, akademia-internetu.pl);
  • Projektowanie interaktywnych stron internetowych. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (symulacje i automatyczne analizy ataków) – dr inż. Marek Zachara (AGH)
  • Prezentacja danych multimedialnych na stronach internetowych – dr inż. Mariusz Szwoch (Politechnika Gdańska);
  • Aspekty techniczne budowy stron WWW. SEO – pozycjonowanie stron internetowych – Rafał Hostyński (ekspert);
  • Koniec reklamy romantycznej – neuromarketing jako owoc mariażu nauki i biznesu – Kacper Osiecki (LABIOMETRICS);
  • Audyt użyteczności stron internetowych – Eryk Orłowski (specjalista od użyteczności interfejsów użytkownika).

Pełny program wydarzenia dostępny jest na stronie www.cpi.com.pl.

W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z organizatorem: pr@cpi.com.pl.

Dzięki tej informacji – można uzyskać dostęp do specjalnego, 5 proc. formularza rabatowego.

Dawid ZarazińskiUżyteczność serwisów internetowych – interaktywne strony WWW

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.