W portalu Gazeta.pl rozpoczęła się V edycja gry Piłkarzyki – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego. W ciągu pierwszych 5 dni działania drużyny założyło ponad 17 tys. internautów. Najlepszy gracz odjedzie skuterem Piaggio Zip50.
Piłkarzyki to menedżer piłkarski online oparty o rzeczywiste statystyki piłkarzyki polskiej ekstraklasy. Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy I ligi polskiej. Za 28 wirtualnych mln złotych można zbudować zespół marzeń (z uwzględnieniem limitów finansowych). Zadaniem gracza jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Właśnie ten skład zdobywa punkty dla drużyny w Piłkarzykach. Pozycja gracza zależy od wyników, jakie osiągną wybrani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach ligowych. Piłkarzyki stwarzają więc niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menedżera klubu piłkarskiego. Wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą rundę wiosenną. By zagrać w Piłkarzyki, wystarczy mieć założone konto pocztowe w portalu Gazeta.pl.
– Menedżer Piłkarski daje użytkownikom nieporównanie większe emocje od gier prowadzonych w wirtualnych światach. W Piłkarzykach sukces uzależniony jest od wiedzy, intuicji i szczęścia w przewidywaniu tego, co naprawdę zdarzy się na boiskach. Kibice próbują własnych sił w prowadzeniu drużyny. Gracze do tej pory średnio pasjonujący się piłką nożną mogą sprawdzić swoje zdolności taktyczne – mówi Jarosław Śliżewski, szef Gazety Wyborczej on-line.
Nowości V edycji Piłkarzyków to: kompleksowy system pomocy dla nowych i średniozaawansowanych graczy oraz dział Wiadomości, w którym pojawiają się komentarze, zapowiedzi, analizy, typy znanych osób.
W Piłkarzyki może grać każdy, kto posiada bezpłatne konto w portalu Gazeta.pl. Dla zaawansowanych użytkowników przewidziano Piłkarzyki Plus płatną wersję umożliwiającą dostęp do unikalnego w polskim internecie systemu statystyk ligowych z czterech ostatnich lat oraz zawierającą opcje, dzięki którym można zindywidualizować wygląd drużyny gracza. Pakiet zawiera także dostęp do poszerzonej bazy wiedzy na temat piłkarzy ligowych.
W zakończonej w listopadzie 2003 roku IV edycji gry uczestniczyło ponad 76 tys. użytkowników. Powstało 6489 lig prywatnych (5187 w III edycji). Prawie 38 tys. graczy zgłosiło swoje drużyny do lig klubowych (ich klasyfikacje wygrali kibice Wisły Kraków, wyprzedzając Legię Warszawa i Lecha Poznań). Blisko 43 tys. graczy uczestniczyło w ligach regionalnych (zwyciężyło Mazowsze przed Górnym Śląskiem i Małopolską). Gracze Piłkarzyków przeprowadzili około 2 mln transakcji sprzedaży i kupna wirtualnych piłkarzy. 48 tys. razy gracze wzbogacali budżet swoich drużyn o pieniądze od sponsorów.
Obecna edycja Piłkarzyków jest promowana kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl, reklamami w komunikatorze Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w Gazecie Wyborczej oraz jej dodatkach, Auto+, Wiedza i Życie, Świat Motocykli oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.
Partnerem V edycji gry jest Euronet oraz PC World Komputer. Sponsorem nagrody głównej skutera Piaggio Zip50 jest Euro Moto Trade.
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.