Celem startującej dzisiaj agencji Vecton jest pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi Marketing Automation oraz Customer Data Platforms. Założycielami przedsięwzięcia są Arek Kustra i grupa digitalowa Whites.
Marketing Automation obecny jest na rynku od lat, ale dopiero niedawno w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania na te usługi oraz powstaniem nowej kategorii – Customer Data Platform – nastąpił przełom. Otwartość na zakupy online i trwała zmiana nawyków, a także rosnące wymagania konsumentów, wymusiły na markach większe inwestycje w ten obszar. Wraz z nowymi możliwościami pojawiły się wyzwania wynikające np. z braku zasobów oraz kompetencji w tym obszarze.
Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji – podkreśla Arek Kustra, CEO Vecton.
Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii Marketing Automation oraz Customer Data Platform.
W trakcie setek rozmów, które prowadziłem z klientami, pewne wyzwania pojawiały się cały czas niezależnie od branży czy skali biznesu, np. trudność w wyborze narzędzia, brak czasu lub umiejętności, aby wykorzystać ich pełen potencjał. Vecton posiada wszelkie zasoby i kompetencje, żeby im sprostać – zapewnia Dawid Szymula, Sales Director Vecton.
Zespół Vecton, składa się z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu: Arek Kustra – CEO, Dawid Szymula – Sales Director, Agata Szymańska – Business Consultant, Karolina Lipińska – Business Consultant, Olek Karaszewski – Customer Data Platform Analyst.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.