Vecton – nowy gracz na rynku Marketing Automation

Opublikowano: 5 października 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Celem startującej dzisiaj agencji Vecton jest pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi Marketing Automation oraz Customer Data Platforms. Założycielami przedsięwzięcia są Arek Kustra i grupa digitalowa Whites. 

Marketing Automation obecny jest na rynku od lat, ale dopiero niedawno w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania na te usługi oraz powstaniem nowej kategorii – Customer Data Platform – nastąpił przełom. Otwartość na zakupy online i trwała zmiana nawyków, a także rosnące wymagania konsumentów, wymusiły na markach większe inwestycje w ten obszar. Wraz z nowymi możliwościami pojawiły się wyzwania wynikające np. z braku zasobów oraz kompetencji w tym obszarze. 

Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji – podkreśla Arek Kustra, CEO Vecton. 

Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii Marketing Automation oraz Customer Data Platform.

W trakcie setek rozmów, które prowadziłem z klientami, pewne wyzwania pojawiały się cały czas niezależnie od branży czy skali biznesu, np. trudność w wyborze narzędzia, brak czasu lub umiejętności, aby wykorzystać ich pełen potencjał. Vecton posiada wszelkie zasoby i kompetencje, żeby im sprostać – zapewnia Dawid Szymula, Sales Director Vecton.

Vecton – nowy gracz na rynku Marketing Automation 1

Zespół Vecton, składa się z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu: Arek Kustra – CEO, Dawid Szymula – Sales Director, Agata Szymańska – Business Consultant, Karolina Lipińska – Business Consultant, Olek Karaszewski – Customer Data Platform Analyst.

Dawid ZarazińskiVecton – nowy gracz na rynku Marketing Automation

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.