Vecton – nowy gracz na rynku Marketing Automation

Celem startującej dzisiaj agencji Vecton jest pomoc firmom w najlepszym wykorzystaniu narzędzi Marketing Automation oraz Customer Data Platforms. Założycielami przedsięwzięcia są Arek Kustra i grupa digitalowa Whites. 

Marketing Automation obecny jest na rynku od lat, ale dopiero niedawno w związku ze zwiększeniem zapotrzebowania na te usługi oraz powstaniem nowej kategorii – Customer Data Platform – nastąpił przełom. Otwartość na zakupy online i trwała zmiana nawyków, a także rosnące wymagania konsumentów, wymusiły na markach większe inwestycje w ten obszar. Wraz z nowymi możliwościami pojawiły się wyzwania wynikające np. z braku zasobów oraz kompetencji w tym obszarze. 

Chcemy, aby nasze doświadczenie i wiedza zapracowały jak najszerzej na rynku, wyzwalając potencjał danych, personalizacji i automatyzacji – podkreśla Arek Kustra, CEO Vecton. 

Agencja współpracuje z dostawcami siedmiu technologii Marketing Automation oraz Customer Data Platform.

W trakcie setek rozmów, które prowadziłem z klientami, pewne wyzwania pojawiały się cały czas niezależnie od branży czy skali biznesu, np. trudność w wyborze narzędzia, brak czasu lub umiejętności, aby wykorzystać ich pełen potencjał. Vecton posiada wszelkie zasoby i kompetencje, żeby im sprostać – zapewnia Dawid Szymula, Sales Director Vecton.

Vecton – nowy gracz na rynku Marketing Automation 1

Zespół Vecton, składa się z ekspertów o wieloletnim doświadczeniu: Arek Kustra – CEO, Dawid Szymula – Sales Director, Agata Szymańska – Business Consultant, Karolina Lipińska – Business Consultant, Olek Karaszewski – Customer Data Platform Analyst.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry