„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” to projekt mający na celu uruchomienie nowego kanału interaktywnej komunikacji marki Verbena z jej sympatykami, opartego o kwestie związane z naturalnymi metodami ochrony zdrowia. Równolegle do projektu prowadzona jest interaktywna kampania marki Verbena w portalach społecznościowych.
W 2002 r. marka Verbena rozpoczęła działania z zakresu komunikacji marketingowej wśród polskich konsumentów. Najnowszym projektem w tym zakresie jest „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia.”, dostępna pod adresem: www.encyklopediaverbena.pl. Koncepcja przedsięwzięcia zakłada interaktywny dialog marki Verbena z jej sympatykami oraz dostarczenie wszystkim zainteresowanym przydatnych informacji na temat naturalnych metod ochrony zdrowia.
„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” zawiera zestaw kilkudziesięciu haseł podzielonych na trzy główne kategorie tematyczne: Codzienne Dolegliwości, Zioła i Ziółka, Ziołowe Patenty na Zdrowie. Zawartość merytoryczna serwisu powstała przy udziale lekarza medycyny Krzysztofa Błechy, doświadczonego eksperta w dziedzinie ziołolecznictwa. Użytkownicy znajdą więc w niej potwierdzone informacje na temat ochrony zdrowia, które mogą się okazać przydatne nie tylko jesienią i zimą.
– Zdecydowałem się poprzeć ten pomysł i to nie tylko dlatego, że publikacja „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” przypada na okres częstszych infekcji. Takie przedsięwzięcie pokazuje, że zioła i naturalne metody ochrony zdrowia mogą też być skutecznym sposobem na codzienne dolegliwości. – podsumowuje projekt lek. med. Krzysztof Błecha.
Równolegle do projektu „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” marka Verbena prowadzi komunikację z internautami skupionymi wokół społeczności serwisów Facebook.com, Blip.pl oraz Twitter.com oraz działania w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Tego typu inicjatywy mają na celu zaangażowanie konsumentów w świat marki Verbena, wychodząc naprzeciw ich potrzebom i oczekiwaniom.
Kampania internetowa marki Verbena jest prowadzona równolegle z kampanią telewizyjną.
Za przygotowanie strategii i kompleksową realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja interaktywna Eura7.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.