Verbena rozmawia i udostępnia wiedzę

Opublikowano: 8 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” to projekt mający na celu uruchomienie nowego kanału interaktywnej komunikacji marki Verbena z jej sympatykami, opartego o kwestie związane z naturalnymi metodami ochrony zdrowia. Równolegle do projektu prowadzona jest interaktywna kampania marki Verbena w portalach społecznościowych.

W 2002 r. marka Verbena rozpoczęła działania z zakresu komunikacji marketingowej wśród polskich konsumentów. Najnowszym projektem w tym zakresie jest „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia.”, dostępna pod adresem: www.encyklopediaverbena.pl. Koncepcja przedsięwzięcia zakłada interaktywny dialog marki Verbena z jej sympatykami oraz dostarczenie wszystkim zainteresowanym przydatnych informacji na temat naturalnych metod ochrony zdrowia.

„Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” zawiera zestaw kilkudziesięciu haseł podzielonych na trzy główne kategorie tematyczne: Codzienne Dolegliwości, Zioła i Ziółka, Ziołowe Patenty na Zdrowie. Zawartość merytoryczna serwisu powstała przy udziale lekarza medycyny Krzysztofa Błechy, doświadczonego eksperta w dziedzinie ziołolecznictwa. Użytkownicy znajdą więc w niej potwierdzone informacje na temat ochrony zdrowia, które mogą się okazać przydatne nie tylko jesienią i zimą.

– Zdecydowałem się poprzeć ten pomysł i to nie tylko dlatego, że publikacja „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” przypada na okres częstszych infekcji. Takie przedsięwzięcie pokazuje, że zioła i naturalne metody ochrony zdrowia mogą też być skutecznym sposobem na codzienne dolegliwości. – podsumowuje projekt lek. med. Krzysztof Błecha.

Równolegle do projektu „Verbena. Ziołowa Encyklopedia Codziennego Zdrowia” marka Verbena prowadzi komunikację z internautami skupionymi wokół społeczności serwisów Facebook.com, Blip.pl oraz Twitter.com oraz działania w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Tego typu inicjatywy mają na celu zaangażowanie konsumentów w świat marki Verbena, wychodząc naprzeciw ich potrzebom i oczekiwaniom.
Kampania internetowa marki Verbena jest prowadzona równolegle z kampanią telewizyjną.
Za przygotowanie strategii i kompleksową realizację kampanii internetowej odpowiada Agencja interaktywna Eura7.

Hanna LaskowskaVerbena rozmawia i udostępnia wiedzę

Podziel się!

O autorze

hania