VEVO wchodzi do Polski

Opublikowano: 17 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Platforma VEVO, oferująca materiały muzyczne i rozrywkowe, wchodzi do Polski. Dla polskich użytkowników oznacza to dostęp do ponad 75 tys. wysokiej jakości materiałów muzycznych, od teledysków, przez koncerty, po wiadomości od zagranicznych i polskich gwiazd.

Cieszę się, że Polska dołącza do rodziny VEVO. Stale poszerzamy grono artystów dostępnych na każde kliknięcie naszych użytkowników. Jestem przekonany, że dzięki obecności w serwisie artystów takiej miary, jak Brodka, LemON, Pezet, Tres.B, Afromental czy Honey, a także Rihanna czy Justin Timberlake, dajemy im dokładnie to, czego od nas oczekują, w takiej formie, jakiej sobie życzą i na takim urządzeniu, jakie sobie wybiorą bez względu na porę dnia czy miejsce – powiedział Nic Jones, wiceprezes VEVO.

vevo

Do tej pory materiały VEVO były w Polsce dostępne tylko poprzez portal YouTube. Wejście serwisu do naszego kraju rozszerza jego dostępność o w pełni funkcjonalną stronę internetową VEVO.com, stronę mobilną oraz aplikacje na smartfony, iPady i konsolę Xbox.

Za pośrednictwem VEVO zarówno artyści, jak i fani, mogą dzielić się muzyką. W ten sposób platforma zapewnia spersonalizowane materiały dostępne za darmo. Listy odtwarzania są generowane na podstawie aktywności użytkowników w internecie, np. na Facebooku. Internauci mogą także tworzyć własne playlisty i dzielić się nimi ze swoimi znajomymi poprzez ulubione portale społecznościowe. VEVO oferuje również materiały na żądanie oraz funkcję ciągłego odtwarzania video.

Serwis VEVO powstał w Stanach Zjednoczonych w grudniu 2009 roku. Platforma jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Irlandii, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, dzięki współpracy z portalem YouTube, VEVO jest dostępne na ponad 200 rynkach.

Dawid ZarazińskiVEVO wchodzi do Polski

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.