Platforma VEVO, oferująca materiały muzyczne i rozrywkowe, wchodzi do Polski. Dla polskich użytkowników oznacza to dostęp do ponad 75 tys. wysokiej jakości materiałów muzycznych, od teledysków, przez koncerty, po wiadomości od zagranicznych i polskich gwiazd.
Cieszę się, że Polska dołącza do rodziny VEVO. Stale poszerzamy grono artystów dostępnych na każde kliknięcie naszych użytkowników. Jestem przekonany, że dzięki obecności w serwisie artystów takiej miary, jak Brodka, LemON, Pezet, Tres.B, Afromental czy Honey, a także Rihanna czy Justin Timberlake, dajemy im dokładnie to, czego od nas oczekują, w takiej formie, jakiej sobie życzą i na takim urządzeniu, jakie sobie wybiorą bez względu na porę dnia czy miejsce – powiedział Nic Jones, wiceprezes VEVO.
Do tej pory materiały VEVO były w Polsce dostępne tylko poprzez portal YouTube. Wejście serwisu do naszego kraju rozszerza jego dostępność o w pełni funkcjonalną stronę internetową VEVO.com, stronę mobilną oraz aplikacje na smartfony, iPady i konsolę Xbox.
Za pośrednictwem VEVO zarówno artyści, jak i fani, mogą dzielić się muzyką. W ten sposób platforma zapewnia spersonalizowane materiały dostępne za darmo. Listy odtwarzania są generowane na podstawie aktywności użytkowników w internecie, np. na Facebooku. Internauci mogą także tworzyć własne playlisty i dzielić się nimi ze swoimi znajomymi poprzez ulubione portale społecznościowe. VEVO oferuje również materiały na żądanie oraz funkcję ciągłego odtwarzania video.
Serwis VEVO powstał w Stanach Zjednoczonych w grudniu 2009 roku. Platforma jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Irlandii, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, dzięki współpracy z portalem YouTube, VEVO jest dostępne na ponad 200 rynkach.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.