Viral marketing dla TEB Edukacja

Opublikowano: 24 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Biuro Podróży Reklamy (BPR) właśnie zakończyło kampanię reklamową dla TEB Edukacja, opartą na zasadach marketingu wirusowego . Obiektem akcji był filmik wirusowy „Informatycy”, zrealizowany w technologii animacji 2D. Kampania reklamowa odbywała się w okresie sierpień-wrzesień 2009 r.

W ciągu miesiąca film, w różnych lokalizacjach w internecie, został obejrzany w sumie ponad 360.000 razy.

Jest to już druga kampania wykonywana przez BPR w ramach współpracy z TEB Edukacja. W 2008 roku agencja zrealizowała film ‘Co to za mózg?’, który obejrzało około 320.000 użytkowników.

„Marketing wirusowy w naszym wydaniu polega na tworzeniu intrygujących, zabawnych kreacji, które cieszą się sympatią internautów lub na opracowywaniu rozwiązań kreatywnych, które powodują, że klienci dzielą się przekazem reklamowym z własnej inicjatywy” – opisują swój pomysł na viral marketing członkowie Biura Podróży Reklamy.

www.biuropodrozyreklamy.eu

Robert ZarychtaViral marketing dla TEB Edukacja

Podziel się!

O autorze

robert