Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa Vivid Games zapowiada, że już wkrótce Spółka przedstawi nową strategię, która odzwierciedla jego plany i jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole. W lutym Spółka utrzymała sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco wypracowała 3,7 mln zł przychodu, EBITDA wynosi 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach Spółki znajdowało się 0,8 mln zł.

“Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym Spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier – GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje, z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA” – podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games S.A.
Eroblast i Real Boxing 2 pozostają siłą napędową bydgoskiego Studia. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu Spółki. “Nowy tytuł z segmentu blast – LoveNest, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty Eroblast. Również Knighs Fight 2 wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami” – dodaje Gamracy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.