Vivid Games wypracowało w lipcu 1,6 mln zł przychodu ze sprzedaży i niewielką stratę na poziomie 40 tys zł, co jest skutkiem sezonowego obniżenia się rentowności kampanii UA. Przychody za pierwsze półrocze wynoszą narastająco blisko 12 mln zł, zysk netto 0,5 mln zł, a EBITDA 2,3 mln zł. W ostatnich tygodniach Spółka dokonała spłaty przedostatniej raty układowej oraz zawarła istotną dla realizowanej strategii umowę na nową grę z BoomBit. Ogłoszono też premierę portu Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do graczy już 14 lipca.

– Wyniki za czerwiec są zgodne z naszymi przewidywaniami. Dostrzegamy sezonowe pogorszenie efektywności UA. Już w czerwcu dało się też odczuć spadek stawek reklamowych, co wpłynęło negatywnie na efektywność monetyzacji reklamowej. Przewidujemy, że trend powinien odwrócić się po wakacjach, jednak zespoły projektowe stawiają teraz na implementację mechanizmów, które pozwolą zwiększyć dochodowość monetyzacji z mikropłatności w kolejnych miesiącach – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. – Równolegle pracujemy nad rozwojem nowych gier i poszukujemy kolejnych partnerów. Obok Real Boxing 3, zaczynamy pracować nad Easy Boxing, którego wydaniem i promocją zajmie się BoomBit. Pod koniec wakacji powinniśmy też wiedzieć jak duży sukces komercyjny osiągnął port Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do sprzedaży w USA i Europie już 14 lipca – dodał Piotr Gamracy.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!