Portal INTERIA.PL we współpracy z Netią uruchamia usługę Halo. Umożliwia ona darmowe połączenia głosowe pomiędzy użytkownikami Internetu oraz tanie połączenia telefoniczne z numerami stacjonarnymi i komórkowymi już od 7 groszy netto za minutę połączenia.
– Usługa Halo oparta jest na najnowocześniejszych rozwiązaniach bazujących na coraz powszechniej stosowanej technologii SIP oraz wysokowydajnej sieci telekomunikacyjnej Netii, co z pewnością będzie docenione przez użytkowników tej usługi – podkreśla Maciej Włodarczyk, kierownik produktu Netia.
– Współpraca portalu internetowego z jednym z liderów wśród operatorów telekomunikacyjnych sam w sobie jest wydarzeniem bez precedensu na rynku VoIP – podkreśla Dariusz Stefaniak, dyrektor ds. usług telekomunikacyjnych INTERIA.PL. – Współpraca z dużym partnerem pozwala nam zaoferować usługę pozytywnie wyróżniającą się na rynku, np. możliwością otrzymania numeru w największej liczbie stref numeracyjnych – dodaje.
Z połączeń telefonicznych w Halo może korzystać każdy, kto posiada dostęp do Internetu oraz słuchawki i mikrofon. Aby rozmawiać za pośrednictwem Halo z innymi jego użytkownikami wystarczy zarejestrować się w serwisie poświęconym nowej usłudze (http://halo.interia.pl/) i pobrać bezpłatny program Halo.
Użytkownik, rejestrując się w serwisie Halo, bezpłatnie otrzymuje indywidualny numer wirtualnego telefonu, z którego może korzystać niezależnie od tego, w jakim miejscu w danej chwili ma dostęp do Internetu. Za jednorazową opłatą, użytkownik Halo może również zostać właścicielem 'stacjonarnego’ numeru telefonicznego w jednej z 15 stref numeracyjnych, dzięki czemu staje się dostępny dla rozmówców korzystających ze zwykłych telefonów.
O ile połączenia pomiędzy użytkownikami usługi Halo są całkowicie bezpłatne, o tyle, aby wykorzystywać Halo do tanich połączeń z numerami stacjonarnymi lub komórkowymi konieczne jest zasilenie konta. Halo jest usługą bezabonamentową i nie wymagającą zawierania umowy. Działa w systemie prepaid, dzięki czemu użytkownik płaci wyłącznie za wydzwonione minuty, kontrolując przy tym swoje wydatki (nie wyda więcej niż planował uzupełniając konto). Pulę pieniędzy przeznaczonych na rozmowy może zwiększyć w każdej chwili przelewem lub używając karty płatniczej.
Usługa Halo bazuje na telefonii VoIP (Voice over IP), wykorzystującej Internet do przesyłania głosu na odległość. Podczas połączenia dźwięk jest kompresowany i w formie pakietów przesyłany przez Internet do firmy telekomunikacyjnej odbiorcy. Proces ten może zachodzić jednocześnie w obie strony, upodabniając połączenie do rozmowy prowadzonej przez tradycyjny telefon.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.