30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów.
Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów głównym źródłem informacji z rynku ubezpieczeniowego.
Vortal opublikował profil czytelnika, opracowany przez agencję ARC Rynek i Opinia (ARCnet) na zlecenie sieci reklamowej ARBOmedia. Obszerne fragmenty są dostępne pod adresem:
Od marca 2002 r. ruszyła działalność e-comerce vortalu. Obsługą klientów zainteresowanych zakupem ubezpieczeń na życie zajmuje się firma brokerska INS Broker. Takie rozwiązanie pozwala redakcji e-insurance.pl zachować pełną niezależność przy pracy dziennikarskiej.
Pierwszą polisę sprzedano po zaledwie dwóch tygodniach od uruchomienia działu e-commerce.
Vortal e-insurance.pl zajmuje drugie miejsce pod względem emisji stron wśród vortali ubezpieczeniowych. Pozostał przy tym niezależnym graczem na rynku (konkurent pierwszy na liście współpracuje z Gazetą Wyborczą i emituje ok. 20% więcej stron miesięcznie).
Zestawienie nie obejmuje działów ubezpieczeniowych portali horyzontalnych, powstało bowiem w celu porównania niezależnych serwisów internetowych.
Vortal zamierza uruchomić drugą część działu e-commerce, obejmującą ubezpieczenia majątkowe i osobowe. Obecnie trwa wybór potencjalnych partnerów.
W ciągu kolejnego roku vortal chce dwukrotnie zwiększyć oglądalność, unikając przy tym masowych kampanii reklamowych. Zdaniem producenta e-insurance.pl – firmy Termit IC – ważniejsza jest bowiem „jakość czytelnika” (wykształcony, w wieku powyżej 30 lat, bez problemów finansowych) niż ich masowość (większość użytkowników Internetu w Polsce to młodzież w wieku poniżej 26 lat). Vortal planuje zorganizowanie po raz pierwszy w swojej historii konkursu polis na życie. Będzie to pierwszy przypadek w którym redakcja oficjalnie wskaże najlepsze jej zdaniem produkty ubezpieczeniowe dostępne na polskim rynku.
W październiku 2002 r. wystartowała pierwsza kampania reklamowa oparta o INSIDE-AD, wstawki reklamowe w biuletynie ubezpieczeniowym przesyłanym stałym czytelnikom. Producent wykonawczy vortalu dokładnie analizuje jej przebieg przed rozpoczęciem ogólnej sprzedaży tego typu reklam below-the-line.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.