Vortal e-insurance.pl ma już rok

30 września minął pierwszy rok działania vortalu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. W tym czasie zdobył on ponad 3.800 stałych, zarejestrowanych czytelników i zajmuje drugie miejsce pod względem oglądalności wśród konkurencyjnych serwisów.

Ponad 3.800 osób zdecydowało się dołączyć do grona abonentów biuletynu ubezpieczeniowego e-insurance.pl. Newsletter, przekazywany czytelnikom e-mailem średnio raz w tygodniu, stał się dla większości z abonentów głównym źródłem informacji z rynku ubezpieczeniowego.

Vortal opublikował profil czytelnika, opracowany przez agencję ARC Rynek i Opinia (ARCnet) na zlecenie sieci reklamowej ARBOmedia. Obszerne fragmenty są dostępne pod adresem:

Od marca 2002 r. ruszyła działalność e-comerce vortalu. Obsługą klientów zainteresowanych zakupem ubezpieczeń na życie zajmuje się firma brokerska INS Broker. Takie rozwiązanie pozwala redakcji e-insurance.pl zachować pełną niezależność przy pracy dziennikarskiej.
Pierwszą polisę sprzedano po zaledwie dwóch tygodniach od uruchomienia działu e-commerce.

Vortal e-insurance.pl zajmuje drugie miejsce pod względem emisji stron wśród vortali ubezpieczeniowych. Pozostał przy tym niezależnym graczem na rynku (konkurent pierwszy na liście współpracuje z Gazetą Wyborczą i emituje ok. 20% więcej stron miesięcznie).

Zestawienie nie obejmuje działów ubezpieczeniowych portali horyzontalnych, powstało bowiem w celu porównania niezależnych serwisów internetowych.

Vortal zamierza uruchomić drugą część działu e-commerce, obejmującą ubezpieczenia majątkowe i osobowe. Obecnie trwa wybór potencjalnych partnerów.

W ciągu kolejnego roku vortal chce dwukrotnie zwiększyć oglądalność, unikając przy tym masowych kampanii reklamowych. Zdaniem producenta e-insurance.pl – firmy Termit IC – ważniejsza jest bowiem „jakość czytelnika” (wykształcony, w wieku powyżej 30 lat, bez problemów finansowych) niż ich masowość (większość użytkowników Internetu w Polsce to młodzież w wieku poniżej 26 lat). Vortal planuje zorganizowanie po raz pierwszy w swojej historii konkursu polis na życie. Będzie to pierwszy przypadek w którym redakcja oficjalnie wskaże najlepsze jej zdaniem produkty ubezpieczeniowe dostępne na polskim rynku.

W październiku 2002 r. wystartowała pierwsza kampania reklamowa oparta o INSIDE-AD, wstawki reklamowe w biuletynie ubezpieczeniowym przesyłanym stałym czytelnikom. Producent wykonawczy vortalu dokładnie analizuje jej przebieg przed rozpoczęciem ogólnej sprzedaży tego typu reklam below-the-line.

http://www.e-insurance.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top