Adspiro to system umożliwiający samodzielne budowanie niszowych sieci reklamowych w Internecie. Ideą tworzenia wertykalnych sieci reklamowych jest dostarczenie reklamodawcom możliwości dotarcia do konkretnych społeczności skupionych wokół konkretnych serwisów internetowych.
W Adspiro powstały już pierwsze sieci reklamowe. Przykładem może być HR Network, której trzon tworzą profesjonalne serwisy Wynagrodzenia.pl i RynekPracy.pl prowadzone przez firmę Sedlak & Sedlak. Webhosting i Technologie w Sieci to Sieć tworzona przez Home.pl, w której główną rolę odgrywa popularny serwis Webhosting.pl. Ciekawym przykładem jest również Przedszkolna Sieć Reklamowa skupiająca serwisy o tematyce przedszkolnej.
Rynek ostatnio został zasypany AdRakietami i AdBombami zasięgowymi, a my proponujemy pójście w zupełnie inną stronę. Uważamy że najlepsza reklama to reklama kierowana do konkretnej społeczności skupionej wokół wysokojakościowych serwisów. – mówi Łukasz Kadłuczka, Product Manager Adspiro.
Jedną z najistotniejszych funkcji w Adspiro jest rola Menedżera Sieci. Menedżerem Sieci może zostać każdy, kto ma pomysł na budowanie własnej sieci i zna specyfikę branży w której chce ją tworzyć. Rolę Menedżerów Sieci mogą przyjmować sami właściciele stron internetowych, którzy mogą do swojego portalu podpinać inne tematyczne serwisy tworząc dużo atrakcyjniejszą ofertę dla reklamodawców.
Do Adspiro może dołączyć każdy wydawca serwisu Internetowego, który chce zainstalować kody reklamowe Adspiro. Właściciel strony może również sam przyjąć funkcję Menedżera Sieci i poszerzać oferowany reklamodawcom zasięg o podobne tematyczne witryny.
Adspiro umożliwia reklamodawcom automatyczny zakup reklamy w obrębie danej sieci i bieżące obserwowanie efektywności prowadzonej kampanii. Modelem reklamowym w Adspiro jest CPV (Cost per View) w którym reklamodawca płaci za wyświetlenie reklamy na serwisie. Cena minimalna za wyświetlenie reklamy wynosi 1 gr. Każdy wydawca może podnieść stawkę minimalną umożliwiającą rozpoczęcie emisji reklamy. O częstotliwości wyświetlania się reklamy decydują oferowane przez reklamodawców stawki. W najbliższym czasie wdrożone zostaną dodatkowe modele rozliczania reklamy za kliknięcie (CPC) oraz możliwość wykupu stałej obecności w serwisie (sponsoring).
System Adspiro został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Benhauer. Adspiro nie pobiera opłat abonamentowych za korzystanie z systemu, pobierana jest natomiast prowizja w wysokości 10% od obrotu. Wydawcy ustalają samodzielnie stawki prowizyjne z Menedżerami Sieci.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.