Rok po podpisaniu umowy partnerskiej pomiędzy Yahoo a wyszukiwarką Microsoftu zakończył się pierwszy etap wdrażania jej postanowień: w Ameryce Północnej sfinalizowano przeniesienie do Yahoo technologii Bing.
Zgodnie z ustaleniami zawartej w lipcu 2009 umowy, wyszukiwarka korporacji z Redmond zasilić ma Yahoo, które zajęło się między innymi pośrednictwem w sprzedaży reklam w serwisach obu firm.
Wyszukiwanie stron internetowych, obrazów i wideo zarówno w na urządzeniach stacjonarnych jak i mobilnych oparte jest w USA i Kanadzie całkowicie na platformie Microsoftu. Kolejne rynki pojawią się wkrótce – napisał Shashi Seth, starszy wiceprezes Yahoo ds. wyszukiwarek.
O ile opisywana zmiana może z polskiej perspektywy sprawiać wrażenie czysto technologicznej (ze względu choćby na niewielką popularność wyszukiwarki Yahoo nad Wisłą) to w USA oznacza nowe rozdanie na rynku. Według najnowszych danych firmy comScore Google ma w Stanach Zjednoczonych 65,8 proc. udziałów, Yahoo – 17,1 proc., a Microsoft – 11 proc. Oznacza to, że połączenie dwóch ostatnich tworzy realną konkurencję dla Google – z ponad 28 proc. udziałem w rynku wyszukiwarek.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.