4 sierpnia w restauracjach Burger King startuje konkurs, w którym można wygrać nagrody pieniężne i rzeczowe. Odbywa się on pod hasłem „Gringo i Gaucho walczą ZaŻarcie. Do ostatniej kropli sosu” i związany jest z promocją dwóch nowych burgerów: ostrego Gringo oraz łagodniejszego Gaucho.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić w Burger King zestaw Gringo lub Gaucho i odpowiedzieć na pytanie: „Co potrafisz zrobić w 3 sekundy?”. Jury będzie oceniało kreatywność uczestników. O nagrody: 3 x 10 000 złotych,
18 Xboxów z grą Fight Night Round 4 oraz 63 iPody shuffle, powalczą osoby, które prześlą najciekawsze wypowiedzi. Uczestnicy konkursu mogą wysyłać swoje propozycje SMS-em lub za pośrednictwem strony internetowej www.gringovsgaucho.pl, na której znajdą również dokładne zasady i regulamin konkursu. Polecając stronę innym użytkownikom, w ramach dodatkowej promocji „Idź za ciosem”, fani Burger Kinga mają ponadto szansę zdobyć kupon na darmowego burgera. Promocja Gringo i Gaucho oraz związany z nią konkurs potrwają do 4 października.
Za koncept kreatywny i prowadzenie promocji oraz przygotowanie internetowej strony konkursowej odpowiada agencja FireFly Creation.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.