Ostatnie miesiące wyraźnie pokazały wzrost zainteresowania telefonami ze średniej półki. Według danych internetowej porównywarki cen Okazje.info w maju najczęściej szukaliśmy telefonów, których cena nie przekracza 200 zł.
– Jeszcze w marcu najczęściej szukane telefony komórkowe mieściły się w przedziale 50 – 1500 zł. W maju najczęściej wyznaczana przez użytkowników cena maksymalna to 200 zł – mówi Milena Bakalarz, PR & Marketing Assistant Okazje.info. Telefonów do tej granicy cenowej szukała co czwarta osoba odwiedzająca tę kategorię.
Także wśród najczęściej wybieranych modeli wzrosła popularność tańszych propozycji. – 80 % osób zainteresowanych kupnem telefonu komórkowego szukało produktów w cenie niższej niż 500 zł – przyznaje Milena Bakalarz. – Ceny 4 z 10 najczęściej oglądanych modeli w maju nie przekroczyły tej kwoty, choć nie zabrakło modeli droższych. Tylko jeden z najpopularniejszej dziesiątki to telefon w cenie powyżej 1000 zł.
Analizy Okazje.info potwierdzają też wyniki ostatniego rankingu Rzeczpospolitej – zdecydowanym liderem na polskim rynku telefonów komórkowych pozostaje Nokia. 7 na10 najpopularniejszych telefonów komórkowych w maju to modele tej firmy. Renesans popularności przeżywała w maju Nokia N95, która o 27 % wyprzedziła drugi w kolejności model – Nokię 580 Xpress Music.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.