Portal INTERIA.PL rozszerzył ofertę turystyczną dla swoich użytkowników, uruchamiając nowy serwis rezerwacyjny Wycieczki. Na jego stronach prezentowana jest stale aktualizowana baza ponad 160 tysięcy ofert wypoczynku w kraju i za granicą. Partnerem Serwisu Wycieczki INTERIA.PL jest największy w Polsce portal turystyczny Wakacje.pl.
Serwis wycieczki.interia.pl zawiera propozycje skierowane zarówno do indywidualnych użytkowników, jak i do firm. Dostępne oferty mieszczą się w przedziale cenowym od 500 zł do 15 tys. zł, obejmują pobyt zarówno w luksusowych hotelach, jak i w domkach kempingowych czy kwaterach agroturystycznych. Na wachlarz imprez dostępnych w serwisie składają się m.in. pobyty rekreacyjne, wycieczki objazdowe, samolotowe, autokarowe, trackingowe, rejsy i imprezy specjalne (np. wyjazdy motywacyjne dla firm).
Serwis powstaje przy współpracy z firmą Wakacje.pl – Współpraca z INTERIA.PL jest dla nas bardzo dużym wyzwaniem i ważnym doświadczeniem partnerskim. Dzięki wspólnemu projektowi mamy szansę dotrzeć z naszą ofertą handlową do co raz większej grupy Internautów – informuje Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl. – Liczymy na wspólny sukces całego przedsięwzięcia.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.