Udostępniony w portalu INTERIA.PL z początkiem lutego Serwis Walentynki to przede wszystkim miłosne plotki, porady, ciekawostki oraz konkursy.
Odwiedzający serwis znajdą w nim zbiór stale aktualizowanych doniesień o miłosnych wzlotach i upadkach sławnych i bogatych, wybór wierszy mówiących w niebanalny sposób o miłości, specjalny walentynkowy horoskop, przegląd miłosnych płyt z muzyką i filmów. Jest też dział o seksie, sekcja zawierająca amoryzmy czyli zbiór mówiących o miłości aforyzmów oraz kulinaria, czyli przepisy na niebanalne a jednocześnie proste w przyrządzeniu dania na ten jedyny dzień w roku.
Każdy z trzech dostępnych w serwisie sposobów na wyznanie miłości wybranej osobie to jednocześnie możliwość udziału w konkursie. Zakochani mają możliwość wysłania anonimowej Walentynki, której treść zostanie zamieszczona na specjalnej stronie. System wyśle natomiast na numer telefonu komórkowego osoby, dla której przeznaczona jest Walentynka, specjalne powiadomienie z adresem, pod którym można zapoznać się z jej treścią.
Bardziej tradycyjne osoby mogą wysłać za pośrednictwem serwisu tradycyjną, drukowaną kartkę pocztową, albo kartkę elektroniczną. Kolejne z pięciu konkursów, w których można wziąć udział w serwisie, to propozycje dla tych, którzy chcą zdradzić innym najbardziej oryginalne, niebanalne sposoby na poderwanie chłopaka lub dziewczyny.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.